נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כל מה שרציתם לדעת על פטור מס הכנסה

פטור ממס הכנסה

הטבות ממס הכנסה יכולות להיות שוות לנו הרבה כסף וכשמדובר בפטור מלא מתשלום מס הכנסה, על אחת כמה וכמה. היות ולא הרבה אנשים מודעים לזכויות הקיימות להם בנוגע לאפשרות להוציא פטור ממס הכנסה, המאמר שלפניכם יעשה לכם סדר בכל מה שרציתם לדעת בנושא

 

פטור ממס הכנסה – מה זה אומר?

תשלומי מס ההכנסה מהווים את מקור ההכנסה העיקרי של המדינה ויחד עם זאת, ישנם מצבים מסוימים בהם המדינה מעניקה לזכאים פטור ממס הכנסה מתוך רצון לסייע ולהקל עליהם את ההתמודדות עם מצבם הכלכלי. בין המצבים הללו, נמצאים מצבים רפואיים ייחודיים, דוגמת מחלות לב, כליות, טרשת נפוצה, פרקינסון ועוד ומצבים בהם נקבעו לאדם אחוזי נכות רפואית בשיעור העולה על 90% ולתקופה העולה על חצי שנה.

 

איך ניתן להוציא פטור ממס הכנסה?

תהליך הוצאת פטור ממס הכנסה הוא תהליך בירוקרטי בעיקרו, הכרוך במילוי טפסים רבים והגשת אסמכתאות ומסמכים רפואיים רלוונטיים, המעידים על מצבכם הרפואי וכיצד הוא משפיע על תפקודכם היום – יומי.

אחד השלבים החשובים בתהליך הוצאת פטור ממס הכנסה הוא מעבר דרך הוועדות הרפואיות של המוסד לביטוח לאומי, אשר ייקבעו את שיעור אחוזי הנכות הרפואית ולכמה זמן יהיו בתוקף. היות ומדובר בשלב חשוב ומהותי בדרך לקבלת פטור ממס הכנסה, יש להתכונן לוועדה הרפואית בהתאם, לרבות תנאי הזכאות והמסמכים הרפואיים הרלוונטיים.

 

האם ניתן לקבל את פטור המס באופן רטרואקטיבי?

פטור ממס הכנסה יכול להיות שווה לנו כסף רב ולבטח תשמחו לדעת כי גם אם זכאותכם להוציא פטור ממס הכנסה התבררה לכם רק כעת, הרי שניתן יהיה לממש את זכאותכם גם באופן רטרואקטיבי ולקבל החזר מס עד 7 שנים לאחור.

 

כיצד ניתן לקצר את תהליך קבלת הפטור ממס הכנסה?

היות ומדובר בתהליך בירוקרטי, הרי שתהליך קבלת הפטור ממס הכנסה יכול להימשך זמן רב ולהיגרר אף מעבר לכך, במידה והטפסים לא מולאו כראוי והמסמכים הרפואיים שהוצגו לא היו מספיקים. לפיכך, בכדי לקצר את תהליך קבלת הפטור ממס הכנסה, חשוב ומומלץ להיעזר בשירותיה של חברה מקצועית ומנוסה בתחום, שתייעץ ותלווה אתכם לאורך כל התהליך.

 

לסיכום

פטור ממס הכנסה יכול להיות שווה לכם הרבה כסף והוא מגיע בעיקר לאנשים הסובלים מבעיות רפואיות שונות ושנקבעו להם אחוזי נכות בשיעורים גבוהים ולתקופה של חצי שנה לפחות. תהליך הוצאת הפטור ממס הכנסה הוא תהליך בירוקרטי בעיקרו ובכדי לצלוח אותו בצורה מיטבית, מומלץ להיעזר בשירותי הייעוץ והליווי של חברה מקצועית בתחום.

פטור ממס הכנסה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
מה זה סכסוך שכנים

חיים בקרבת אחרים יכולים להיות מתגמלים ומאתגרים כאחד. בעוד ששכנים טובים יכולים לשפר את תחושת הקהילה והתמיכה החברתית שלנו,

דפים מתורגמים
נוטריון מחירון

עשיתם מספר בירורים לגבי המסמך שאתם זקוקים לאישורו והבנתם שאתם צריכים לפנות לקבלת שירותיו של נוטריון מקצועי? אתם תוהים