נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

עורך דין משרד הביטחון – כיצד הוא יוכל לסייע לכם

succo / Pixabay

אדם שנפגע בזמן שירותו הצבאי או הביטחוני, יוכל לממש את זכותו בהגשת תביעה נגד משרד הביטחון. יתכנו מצבים, בהם לנפגע אין הידע בנוגע לזכויותיו הגשת תביעה נגד משרד הביטחון ולרוב, הגשת תביעה מסוג זה אינה בהכרח פשוטה. ייתכן כי הגשת תביעה מסוג זה תהיה מלווה בהליכים וחוקים שונים, אשר יכולים להקשות על הוכחת טענותיו של התובע ולהוביל לכישלונה של התביעה. אולם, גם כאשר תהליך הגשת התביעה נראה פשוט, הוא עשוי להסתיים באי קבלתה של התביעה מסיבות שונות. לפיכך, ישנה חשיבות להתייעצות עם עורך דין מומחה בתחום משרד הביטחון, בטרם הגשת התביעה.

 

מי זכאי להגיש תביעה נגד משרד הביטחון?

ככלל, מבין הזכאים להגשת תביעה נגד משרד הביטחון נכללים: חיילים משוחררים, חיילים בשירות קבע או מילואים, שוטרים, סוהרים וכד'. למעשה, כל אדם שממלא תפקיד במערכת הביטחון ונפגע באופן פיזי או נפשי (או חלה במחלה מסוימת במהלך שירותו).

 

כיצד לאתר עורך דין מומלץ

במידה והנכם מעוניינים לאתר עורך דין מקצועי שינהל עבורכם תביעה כנגד משרד הביטחון, יש לעשות זאת בהתאם לכמה קריטריונים:

  1. ראשית, כדאי לברר אם עורך הדין שבו תבחרו מנהל את התביעות תוך ייצוג אישי של התובע. לרוב, תביעות נגד משרד הביטחון עשויות להיות רגישות עבור המיוצגים ולפיכך, יש לנהל אותן באופן דיסקרטי ותוך רגישות יתרה.
  2. כדאי לוודא כי עורך הדין הינו בעל ניסיון רלוונטי בתביעות קודמות מול משרד הביטחון וכי יש בידיו את הידע הנחוץ למטרת ניהול התביעה באופן מקצועי.
  3. כדאי לוודא גם כי לעורך הדין יש ניסיון בייצוג בוועדות במשרד הביטחון ובוועדות רפואיות.

 

מה אמור להיכלל במסגרת תביעה נגד משרד הביטחון?

ככלל, בתביעה נגד משרד הביטחון אמורים להיכלל כל הפרטים והטענות הנוגעות לפגיעה ממנה סובל התובע, אשר נגרמה במהלך שירותו. יש לצרף לתביעה את כלל המסמכים הרלוונטיים המעידים על מצב בריאותו של התובע ושלמעשה יכולים לתמוך בטענותיו שבמסגרת התביעה.

 

השירותים המשפטיים הניתנים ע"י עורך הדין המייצג

במסגרת ניהול התביעה מול משרד הביטחון, עורך הדין מעניק שירותים משפטיים למיוצג וביניהם:

  • מתן ייעוץ משפטי רלוונטי לתובע, בנוגע לתיקו ולמצבו הבריאותי/ הנפשי
  • הכנת התובע לקראת בדיקות רפואיות
  • ייצוג של הלקוח בוועדות רפואיות
  • טיפול בערעור במצב בו התביעה נדחית

 

לסיכום

תביעה נגד משרד הביטחון מהווה תהליך משפטי נפוץ, והיא מתנהלת בגין במצבים בהם אדם נפגע באופן פיזי או נפשי במהלך שירות צבאי או ביטחוני. הצלחתה של תביעה נגד משרד הביטחון עשויה להיות תלויה הרבה פעמים בעורך הדין המייצג וברמת מקצועיותו. מאחר ומדובר בהליך שעשוי להימשך תקופה ארוכה ולעיתים יכול להיות מורכב, ההמלצה היא להיעזר בייצוג של עורך דין מומחה בתהליך הגשת התביעה.

Lawyer
Lawyer
אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
מה זה סכסוך שכנים

חיים בקרבת אחרים יכולים להיות מתגמלים ומאתגרים כאחד. בעוד ששכנים טובים יכולים לשפר את תחושת הקהילה והתמיכה החברתית שלנו,

דפים מתורגמים
נוטריון מחירון

עשיתם מספר בירורים לגבי המסמך שאתם זקוקים לאישורו והבנתם שאתם צריכים לפנות לקבלת שירותיו של נוטריון מקצועי? אתם תוהים