נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הגענו לנחלה: החשיבות שבעו"ד מקרקעין ברכישת דירה ראשונה

עורך דין מקרקעין

ישנם מספר אירועים אצל האדם הממוצע שמעצבים את חייו ומשנים אותם לבלי היכר. מבין רשימת האירועים הבודדים הללו, רכישת הדירה הראשונה ניצבת במקום גבוה בהחלט. רכישת דירה מהווה הוצאה כספית חסרת תקדים עבור האזרח הממוצע, ובחירה מושכלת, כמו גם ניהול מדוקדק של כל הליך הרכישה, הם תנאים חשובים לעסקה מוצלחת.

כדי להבטיח עסקה טובה ומשתלמת, כדאי להצטייד בעורך דין מקרקעין מיומן, אבל האם זה באמת הכרחי? מה תרומתו של עורך דין מקרקעין בהקשר הזה? בואו לגלות.

 

עורך דין מקרקעין הוא עורך דין רכישת דירות?

לפני שניגע בחשיבותו של עו"ד מקרקעין בהיבט של רכישת דירה ראשונה, חשוב לעמוד על מספר מונחים כדי ליצור שפה משותפת. באופן כללי, עורך דין רכישת דירה ועורך דין מקרקעין שניהם עורכי דין בעלי התמחות דומה. תחום המקרקעין המשפטי הוא תת תחום בעולם המשפטי הגדול, בעוד שעורך דין רכישת דירות הוא למעשה עורך דין שהתמחה שעולם המקרקעין, אך בעל מיומנות ייחודית בתחום המשפטי של רכישת הדירות. במידה ואתם מעוניינים בייצוג או בייעוץ לצורך רכישת דירה, מומלץ לבחור בעורך דין מקרקעין בעל ניסיון בעולם רכישת הדירות.

 

במה עוסק עורך דין מקרקעין?

כפי שהובהר, עולם המקרקעין הוא עולם משפטי רחב למדי המכיל בתוכו עיסוקים רבים. עורך דין מקרקעין עוסק בכל מה שנוגע לרכישת דירות, מכירת דירות, השכרת דירות, התפתחות עירונית, פיצויים בענייני נדל"ן ועוד. הבסיס החוקי עליו נשען עו"ד מקרקעין הם חוקים ותקנות מקרקעין ובראשן "חוק המקרקעין".

באופן הזה, עורך דין מקרקעין יידע לפעול בתוך עסקת נדל"ן למען האינטרסים של הלקוחות שלו, תוך הבנה מעמיקה של החוקים והתקנות הרלוונטיות ובצורה שתפחית עלויות עד כמה שניתן עבור לקוחותיו.

 

עורך דין מקרקעין עבור רכישת דירה ראשונה

רכישת דירה היא הליך מורכב ומסובך, מורכבות העניין נובעת ממספר גורמים. חוקים, תקנות, מיסוי ייחודי, דיני חוזים ועוד, כל אלו מהווים סיבוכים בירוקרטיים המאפיינים כל עסקה של רכישת דירה. בנוסף, אזרח שאינו בקיר בעולם הנדל"ן, יכול לפספס בקלות פרטים קטנים וסמויים בחוזה רכישת הדירה אשר עלולים להשפיע על עתידו ללא היכר.

עורך דן מקרקעין ידאג לכל ההיבטים הללו במסגרת עסקת הרכישה, החל מבדיקת בעלות על הכנס, דרך בדיקת רקע של בעל הדירה ושל הקרקע עליה הדירה יושבת, בדיקות עיקולים, חתימות על שטר המכר ועוד הליכים רבים שמחויבים לעבור דרכם עד רכישת הדירה הנכספת.

 

לסיכום – אל תוותרו על עורך דין מקרקעין מומלץ

השאלה כבר לא צריכה להיות האם כדאי לפנות לעורך דין מקרקעין, אלא איך לבחור אותו. רכישת דירה היא עניין יקר, באופן טבעי נעשים ניסיונות לחסוך בעלויות נלוות עד כמה שניתן. יחד עם זאת, ייצוג ע"י עורך דין מקרקעין מיומן יבטיח לכם חסכון רב של כסף ושל משאבים, במידה ואתם לקראת עסקת נדל"ן – פנו לעו"ד מקרקעין בהקדם.

עורך דין מקרקעין

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עורך דין מקרקעין
בית למכירה
רכישת דירה יד שניה

החלטתם שאתם רוצים להתקדם? לא לגור יותר בדירה השכורה שלכם? התחלתם לראות דירות חדשות מקבלן אבל הבנתם שזה יקר

עוד תמא 38
העסקת עורך דין תמ"א 38

להחליט שרוצים לחדש את חזית הבניין ולחזק אותו זה משהו שקורה לרבים מאיתנו, שכן היום כולנו כבר מבינים שישראל