נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

רכישת דירה יד שניה

בית למכירה

החלטתם שאתם רוצים להתקדם? לא לגור יותר בדירה השכורה שלכם? התחלתם לראות דירות חדשות מקבלן אבל הבנתם שזה יקר מידי ואתם פונים לרכישת דירה יד שניה? אם כך, כדאי שתדעו שיש לא מעט פרטים שאתם צריכים לקחת בחשבון כדי להבטיח שהרכישה תהיה חכמה ומוצלחת. איך עושים זאת בדרך הכי טובה שאפשר? כל הפרטים במאמר שלפניכם.

 

למה כדאי לפנות לעו"ד כמה שיותר מהר?

לא אחת קורה שאנשים בטוחים שרכישת דירה יד שניה אינה מצריכה התערבות של עו"ד, כי אנחנו בסך הכול מנהלים משא ומתן עם אנשים כמונו שרוצים למכור את הדירה. עם זאת, בפועל חשוב להבין שזה לא מדויק, שכן לא כל האנשים שמוכרים דירות מתנהגים ביושר ולא תמיד שני הצדדים יודעים את כל האמת על הדירה. לכן אנחנו מאוד ממליצים לכם לפנות כמה שיותר מהר אל עורך דין יפית יוחפז, כי עם אשת מקצוע כזאת תוכלו להיות בטוחים שאתם במקום הנכון. עו"ד טוב לענייני נדל"ן יוכל לבדוק עבורכם כל מה שצריך לגבי הדירה, כולל השאלה האם יש לגבי אזהרות שונות בטאבו וכדומה. במילים אחרות, בעזרת עו"ד כזה תוכלו להימנע מבחירת הדירה הלא נכונה עבורכם ולכן חשוב לפנות לאיש מקצוע מובילים ומנוסה בתחום.

 

מה חשוב לברר כשמחפשים עו"ד מוצלח?

חשוב לדעת שממש כפי שיש לא מעט עורכי דין שעוסקים היום בתחומים שונים, כך קורה גם לגבי נדל"ן ומקרקעין. כלומר, אם תעשו חיפוש קצר, אתם תראו שתמצאו הרבה עורכי דין מנוסים ומקצועיים, מה שמעורר את הדילמה: איך בוחרים עורך דין מתאים? זה ברור הרי שלעורך הדין יש תפקיד משמעותי בנושא רכישת הדירה ולכן יש טעם לבדוק שאתם בוחרים אדם שתוכלו לסמוך עליו בעיניים עצומות. מעבר לכך שכדאי לברר מה הניסיון שלו, חשוב גם להבין איזה סוג של שירות הוא נותן בדרך כלל ללקוחותיו. האם הוא רק כותב עבורם את חוזה מכירת הדירה? או שהוא גם מבצע מראש את כל הבדיקות הנדרשות לגבי הנכס? רצוי לקבל שירות מעורך דין שייתן לכם את הטוב ביותר ולשם כך רצוי לחפש ולברר היטב כל מה שיכול להטריד אתכם.

 

כמה עמלה גובים היום עורכי דין על עסקות של מכירת דירה?

זה מאוד משתנה בין עורכי הדין השונים ולכן, אם זה נתון משמעותי עבורכם, כדאי שתדברו על כך עם עוה"ד שלכם כבר בתחילת הדרך. אומנם זה ברור שלא תרצו לשלם עמלה מאוד גבוהה, אך מצד שני, אם עוה"ד שתפנו אליו יבקש עמלה מאוד נמוכה, זה עלול להעיד על חוסר ניסיונו או על המקצועיות שלו. לרכוש דירה מיד שניה זה לא עניין של מה בכך ולכן רצוי שתפנו רק אל עורכת הדין יפית יוחפז כי היא תלווה אתכם נאמנה לכל אורך הדרך.

סגירת עסקה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עורך דין מקרקעין
עוד תמא 38
העסקת עורך דין תמ"א 38

להחליט שרוצים לחדש את חזית הבניין ולחזק אותו זה משהו שקורה לרבים מאיתנו, שכן היום כולנו כבר מבינים שישראל