נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

באילו מקרים מוגשות תביעות רשלנות רפואית?

בתי משפט

הרופאים שלנו במדינת ישראל הם אנשים רציניים שלמדו את התחום, צברו בו ניסיון וגם עשו לא מעט התמחויות. יחד עם זאת, הם, כמו כל בני האדם, עלולים להתנהל בצורה רשלנית ולפגוע בנו. לכן נשאלת השאלה: מתי מגישים תביעת רשלנות רפואית? מה הסיכוי שלנו לזכות ואיך עושים זאת? כל התשובות במאמר שלפניכם.

 

מה זו רשלנות רפואית?

על מנת שנוכל לענות על כל השאלות הבוערות, חשוב תחילה לעצור ולהבין מה זו בדיוק רשלנות רפואית. נצא מנקודת הנחה שכולנו בני אדם וכולנו יכולים לעשות טעויות, אך הבעיה היא שכאשר רופא עושה טעות, זה עלול להוביל לנזק בלתי הפיך ואפילו למוות. לכן מקרים של רשלנות רפואית הינם הרבה יותר חמורים לעומת רשלנות בכל מקצוע אחר. בנוסף, חשוב להבין שרשלנות רפואית למעשה עלולה להתרחש בכל תחום מתחומי הרפואה, ולכן אנחנו רואים שיש היום מקרי רשלנות רפואית ניתוח, בגילוי סרטן ובעוד אינספור תחומים אחרים.

 

מה עושים במקרה של רשלנות רפואית?

ראשית, אם תיכנסו ללינק martindale.co.il תוכלו לקרוא מידע רב בנושא של רשלנות רפואית. שנית, חשוב להבין שבמקרה של רשלנות רפואית אתם יכולים לבחור בין מספר אופציות: או שתוותרו ותשלימו עם המקרה שקרה או שתחליטו שאתם תובעים. ממש כפי שקורה בתביעות אחרות, גם במקרים של רשלנות רפואית לא תמיד תנצחו. מצד שני, אם תוכיחו שאכן נפגעתם ואם יהיה לכם עורך דין שיוכל לעזור לכם בדרך הכי מקצועית וטובה שאפשר, בהחלט ייתכן שתקבלו פיצוי כלכלי משמעותי ביותר.

 

כמה כסף אפשר לקבל תביעת רשלנות רפואית?

מעבר לכך שצריך להבין האם המקרה שלכם הוא עוד מקרה קלאסי של רשלנות רפואית, צריך גם לראות האם יש לכם סיכוי לקבל את מה שמגיע לכם. אל תשכחו שהרבה פעמים הרופאים שלנו בישראל מגיעים עם סוללה של עורכי דין מומחים ועם בית חולים שלם שעומד מאחורי הרופא ורוצה להגן עליו.

לכן ברור מדוע לא קל לצאת מנצחים בתביעות מהסוג הזה ולקבל את הפיצוי ההולם. מצד שני, כאשר עושים זאת בעזרת עורך הדין הנכון, הסיכוי הרבה יותר גדול. לכן, אם אתם סבורים שנפגעתם ואם יש לכם דרך להוכיח זאת, אל תוותרו.

כל שעליכם לעשות הוא פשוט לבחור את עורך הדין הטוב ביותר שיש ובעזרתו לצאת לדרך המייגעת שמצפה לכם. התשובה לשאלה כמה באמת תוכלו לקבל בגין פגיעה כזאת אינה חד משמעית. זה תלוי עד כמה הנזק שנגרם כתוצאה מהרשלנות חמור, האם נוכל להוכיח אותו ומי יהיה עורך הדין שיוכל ללוות אותנו לכל אורך התהליך.

לכן, אם יש לכם אפשרות לבחור עו"ד מקצועי ומנוסה, רצוי שתעשו זאת. אין מקום לפשרות ולא כדאי לבחור עו"ד שלא מכיר את תחום הרשלנות הרפואית לעומק, כי לעוה"ד שלכם יש תפקיד מהותי בתהליך כולו.

חוק ומשפט

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עורך דין רשלנות רפואית
רשלנות רפואית בניתוח

עברתם ניתוח וכתוצאה מכך נגרם לכם נזק? אתם זכאים לקבלת פיצוי. כיצד ההליך מתבצע? כל הפרטים במאמר. תביעות רשלנות