נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כיצד מגישים תביעת רשלנות רפואית בטיפול שיניים?

Clker-Free-Vector-Images / Pixabay

סבורים כי רופא השיניים ביצע רשלנות רפואית בזמן טיפול השיניים או לאחריו? ובכן, להלן כל הפרטים לגבי הגשת תביעת רשלנות רפואית ברפואת שיניים.

 

רשלנות ברפואת שיניים – זינוק במספר התלונות

כל אדם זקוק בחייו לטיפול שיניים, כאשר בלא מעט מן המקרים נדרש לבצע טיפולים מורכבים אשר עלותם יכולה להגיע במקרים מסוימים גם לעשרות אלפי שקלים בעבור סדרת טיפולים. יחד עם זאת, רבים אינם מודעים לעובדה כי בשנים האחרונות חל זינוק משמעותי בתלונות של הציבור כלפי רופאים כמו גם המוסדות הרפואיים בהם בוצעו ההליכים, אשר לטענתם ביצעו רשלנות בזמן או לאחר הטיפול, ומשום כך בתי המשפט נאלצים להתמודד עם ריבוי תיקים בתחום של רשלנות רפואית בטיפול שיניים, כפי שמסבירים במשרד עורכי הדין אלגבי-אלגבלי ושות' אשר מתמחים בתחום הרשלנות הרפואית מזה שנים רבות. ע"פ עורכי הדין של המשרד, הסיבה לזינוק בפניות נובע מתוך הבנה עמוקה כי גם רופאי שיניים עלולים לטעות ולגרום לנזקים, לעיתים נזק תמידי וכואב במיוחד אשר משפיע על אורח החיים באופן ממשי, בייחוד כאשר מדובר בשיניים אשר מהוות נדבך משמעותי מהמראה הכללי של כל אדם. לכן, חשוב לזכור כי במידה ואתם סבורים כי בוצע הליך רפואי בזמן טיפול שיניים אשר התנהל בשרלטנות מצד הרופא או המוסד, תוכלו לתבוע.

רשלנות רפואית לשיניים
רשלנות רפואית לשיניים

כיצד מתנהל תהליך תביעה בתחום רשלנות רפואית?

במידה ואתם מעוניינים להגיש תביעה בנוגע לרשלנות רפואית בטיפול שיינים, חשוב שתדעו כי הצעד הראשון שעליכם לעשות הוא לפנות למשרד עורכי דין אשר בקיאים בתחום, וזאת בשל העובדה כי בתחום הרשלנות הרפואית ישנה חשיבות להוכחת הקשר בין הטיפול עצמו לבין הנזק אשר נעשה. לכן, מסבירים במשרד אלגבי-אלגבלי ושות' כי הצעד הראשון לפני הגשת תביעה היא בדיקת היתכנות, וזאת על מנת לבדוק האם אכן ניתן להוכיח כי קיים קשר בין הטיפול לבין הנזק, כאשר הוכחה לקשר צריכה להתבצע רק לאחר איסוף ראיות חותכות אשר כוללות חוות דעת רפואית של רופא שיניים מומחה, קביעת אחוזי נכות (באם קיימים) באמצעות הביטוח הלאומי וכן איסוף חומרים רפואיים אשר יוכיחו כי בעקבות הטיפול נגרם נזק למטופל. למעשה, במידה ואכן הוכח קשר ניתן לקבל פיצויים של עשרות אלפי שקלים, כל זאת כאמור רק לאחר בחינת חומר הראיות. בנוסף מציינים במשרד אלגבי-אלגבלי ושות' כי לעיתים בית המשפט יפנה להליך גישור וזאת על מנת למנוע הליך משפטי סבוך וארוך,ועל כן יש לקחת בחשבון כי תיקים מסוג אלו של נזיקין יכולים להסתיים בפשרה מצד שני הצדדים.

שוקלים להגיש תביעת רשלנות רפואית? פנו עוד היום למשרד אלגבי-אלגבלי ושות'

אם אתם סבורים כי רופא השיניים שלכם ביצע רשלנות רפואית, פנו עוד היום באמצעות האתר https://aa-lawyers.co.il לצורך קבלת ייעוץ ראשוני.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עורך דין רשלנות רפואית
רשלנות רפואית בניתוח

עברתם ניתוח וכתוצאה מכך נגרם לכם נזק? אתם זכאים לקבלת פיצוי. כיצד ההליך מתבצע? כל הפרטים במאמר. תביעות רשלנות