נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך להוכיח רשלנות רפואית במהלך הלידה

פטיש

אירוע של לידה הוא אירוע מרגש ומשמעותי בחייהם של אנשים רבים.

לאחר היריון ארוך אין דבר שיותר מצפים לו מאשר לידה מוצלחת, בסופה יולד תינוק בריא שיצטרף למשפחה.

אך מה קורה במידה והדברים משתבשים? לעיתים עלולה להיות רשלנות בלידה מצד גורמים רפואיים והדבר עלול לגרום לנזק בלתי הפיך ליולדת, לילוד

ולמשפחה כולה.

ההשלכות במקרה של רשלנות רפואית בלידה עלולות להיות הרסניות, הן לטווח קצר והן לטווח ארוך.

במאמר זה נפרט איך להוכיח רשלנות רפואית במהלך הלידה.

 

אלו מקרי רשלנות רפואית עלולים להיות במהלך לידה

כשמדמיינים אירוע של לידה מן הסתם מדמיינים אירוע גדול ומשמעותי, משהו מרגש שעומד לשנות חיים של זוג הורים צעירים. לצערנו בישראל שנת 2021 מתרבים מקרי רשלנות רפואית במהלך לידה. בין היתר עלולים לקרות אירועי רשלנות רפואית כגון:

אי קבלת החלטה לגבי מעבר לניתוח קיסרי:

פעמים רבות הלידה עלולה להתעכב ולגורמים הרפואיים ייקח זמן לקבל החלטה לגבי השארות במצב הנוכחי והמתנה ללידה, או מעבר לניתוח קיסרי שיזרז את ההליך ולרוב יגרום ללידה להתבצע באופן מוצלח.

 

ביצוע לידת ואקום או מלקחיים בצורה לקויה:

כאשר לא מבצעים לידת מלקחיים או ואקום כמו שצריך עלולים להיווצר פגמים אצל הילוד כגון עיוות גולגולת, דימום בין הקרקפת לגולגולת ועוד.

 

טיפול לא נכון באירוע של כליאת כתפיים של העובר:

בעת אירוע של כליאת כתפיים הלידה מתקדמת על אף שהעובר נמצא בתנוחה שמסכנת את חייו, תוך כדי הלידה עצמה. יש לטפל מהר ככל האפשר במצב החירום הזה, ולקבל החלטות באופן מהיר, אחרת ייגרם נזק בלתי הפיך לעובר.

 

מה אפשר לעשות במקרה של רשלנות רפואית

במקרים שפירטנו מעלה מדובר ברשלנות רפואית שגורמת לנזקים ארוכי טווח, בלתי הפיכים, לילוד, ליולדת ולמשפחה כולה. אם אירע לכם מקרה דומה אין סיבה שתרגישו חסרי אונים. הדבר החשוב ביותר לעשות הוא לפתוח בהליך של הגשת תביעה, ולעשות זאת בליווי עורך דין מומחה. לכן, זה הזמן לפנות לאיש מקצוע כמו עורך דין רשלנות רפואית בלידה שייתן לכם מענה מלא, סיוע ותמיכה לאורך הליך התביעה העתידי.

 

תביעה במקרה של רשלנות רפואית בלידה

הליך התביעה אינו מסובך, וחשוב להכיר את שלביו. החל מאיסוף החומר הרפואי הרלוונטי כגון מסמכים, מרשמים, תיעודי אשפוזים, ניתוחים ועוד, דרך קבלת חוות דעת ממומחים רפואיים שעובדים בשיתוף עם עורך הדין, ועד להגשת התביעה עצמה. עורך דין רשלנות רפואית בלידה ידאג לביצוע הליך זה באופן הטוב ביותר עבורכם.

 

לסיכום

רשלנות רפואית בלידה היא דבר מצער שגורם לנזקים רבים והשלכות חמורות. אין סיבה שתרגישו לבד אם חוויתם רשלנות רפואית בלידה: פנו לעורך דין מקצועי ומומחה לרשלנות רפואית, הגישו תביעה כדי לזכות במלוא הפיצויים המגיעים לכם.

 

מאזניים
מאזניים
אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עורך דין רשלנות רפואית
רשלנות רפואית בניתוח

עברתם ניתוח וכתוצאה מכך נגרם לכם נזק? אתם זכאים לקבלת פיצוי. כיצד ההליך מתבצע? כל הפרטים במאמר. תביעות רשלנות