נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

פשיטת רגל של אדם פרטי

גלגל הצלה

בעוד שחלקנו עשויים להחזיק בסטיגמה שלילית על פשיטת רגל, חובה להבין כי מדובר בהליך משפטי לגיטימי. פשיטת רגל של אדם פרטי חייבת להיות מלוות בשירותיו של עו"ד פשיטת רגל. עורך דין בתחום זה, יעשה כל שביכולתו בכדי לאפשר לחייב להתחיל דרך חדשה בחייו.

במקרים בהם אנשים נקלעים לחובות אשר אינם מסוגלים לפרוע, לא פעם יש להסתייע בעורך דין. בין אם מדובר בפשיטת רגל של אדם פרטי שיש לו נכסים אונליין או אדם פרטי ללא נכסים משמעותיים, חובה "להצטייד" בסיוע הנכון. לא פעם, אנו מבצעים טעויות בשיקול הדעת, מה שעשוי להוביל אותנו לצבור חובות גדולים. חשוב להבין שהמונח "מחיקת חובות" הוא אינו מונח משפטי, שכן זהו מינוח שמשתמשים בו בשפת העם ולא בדינים משפטיים. כשאומרים מחיקת חובות, למעשה מתכוונים לאי-אלו הסדרים שונים הנועדו לאפשר לחייב להחזיר את חובותיו באופן נוח (עד כמה שניתן).

מאזניים

פשיטת רגל של אדם פרטי

בעוד שאנשים מסוימים יחשבו שהליך פשיטת רגל מיועד אך ורק לעסקים או חברות גדולות, ההיפך הוא הנכון. הליך זה מיועד גם עבור אנשים פרטיים המתקשים להתמודד עם החזרי הכספים הרבים שמוטלים עליהם. באתר https://dalal-lawoffice.co.il תוכלו להתעדכן בכל מה שחשוב לגבי הליכי פשיטות רגל, עורכי דין מומלצים לפשיטות רגל ועוד.

כשאתם מגישים בקשה מסוג זה, מערכת המשפט תרצה לוודא כי אינכם נוכלים, במילים פשוטות. מה הכוונה? ובכן, ישנם אנשים מסוימים המגישים את הבקשה בכדי להרוויח סכומי כספים. בית המשפט למעשה מוודא כי אכן אתם חייבים כספים, ואכן אתם אינכם מסוגלים לעמוד בתשלומי ההחזרים.

 

כונס נכסים אדם פרטי

כשאתם מגישים את הבקשה, קחו בחשבון שהנכסים שלכם ייבדקו, כולל דירות ומכוניות, צוואות וירושות. עקב העובדה שאתם תיבדקו ויכול להיות שהמדינה תעשה שימוש בנכסים שלכם בכדי להחזיר חובות לנושים, לא תמיד כדאי להגיש את הבקשה. במקרים רבים, אפשר להסדיר את התיק גם ללא הגשת הבקשה (כמו למשל איחוד של תיקים בהוצאה לפועל).

במידה ולאדם פרטי כלשהוא אין נכסים משמעותיים שהמדינה יכולה לעשות בהם שימוש, בקשה לפשיטת רגל היא הפתרון ההכרחי בדרך כלל. במקרים אלו, בית המשפט יוודא שאין ביכולתכם להחזיר את החובות בטווחים של 4 ועד 4 וחצי שנים. חשוב מאוד לזכור שהסיוע של עורך דין מנוסה הוא הכרחי, וזאת בגלל שהסיוע הנכון עשוי להוביל לכך שכל ההגבלות והעיקולים השונים יוסרו ממכם (כולל צו עיכוב יציאה מהארץ). למעשה, ההגבלה היחידה שלא ניתן להסיר, היא ההגבלה של יצירת חובות חדשים. עורך דין מומלץ לפשיטת רגל של אדם פרטי, הוא עו"ד שיסייע לכם משפטית ומקצועית, אך לא רק. בחרו בעורך דין אכפתי וקשוב, עורכי דין המסוגלים לספק לכם את התמיכה שאתם זקוקים לה.​

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עורך דין פשיטת רגל
מחיקת חובות

קבלת הפטר מההוצאה לפועל, הינו תהליך חדש יחסית שהחל בישראל רק בשנת 2013 ומטרתו להבריא את החיים הפיננסים של