נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך לבנות אסטרטגיית גירושין?

איך לבנות אסטרטגיית גירושין?

החלטתם להתגרש? יוצאים למסע מפרך למלחמה על זכויותיכם וזכויות ילדיכם? כדאי שתכירו אסטרטגיה נכונה להתמודדות עם הליך הגירושין המורכב ורווי היצרים. כמו בכל מהלך גדול בחיים, תכנון נכון יכול לסייע לכם לסיים את ההליך כשידכם על העליונה. פעמים רבות, אהובכם או אהובתכם הופכים ליריבים מרים בזמן ההליך, וענייניכם האישיים ביותר מהווים כלי למלחמה בין הצדדים. כך תבנו אסטרטגיה מתאימה להליך גירושין.

 

  • עבודה עצמית לבחינה ריאלית של המציאות

גירושין זהו אחד האירועים המטלטלים רגשית בחייו של אדם בוגר. במיוחד, אם מדובר בסיום לא נעים ליחסים או להחלטה חד צדדית של אחד מבני הזוג. לצד כל התחושות האישיות הבלתי נמנעות, חשוב להתאפס ולהבין שאתם עומדים בפני הליך מורכב שיש לסיים אותו באופן רציונלי למרות הרגשות הנפיצים. עד כמה שניתן, יש לנסות להפריד בין הרגשות לבין המעשים הנדרשים כדי להשלים את הליך הגירושין. למידע נוסף גלשו אל https://www.eranezra.co.il

 

  • תכנון אסטרטגיית פעולה לכל שלבי ההליך

בדומה להליכים מורכבים אחרים בחיים, חשוב להציב מטרות ויעדים מוגדרים ולהבין כבר בראשית ההליך, לפחות בקווים כלליים, כיצד ניתן להשיג את היעדים. בהליך גירושין קיימים משתנים רבים. לא דומה עניין חלוקת משמורת על הילדים לעניין חלוקת רכוש, הגם שהדברים קשורים זה בזה. תכנון נכון ומוקדם של ההליך יקל עליכם להשיג את מטרותיכם מאוחר יותר.

 

  • פתיחת הליכים משפטיים כמה שיותר מהר

מהשלב בו נתקבלה החלטה על גירושין ועד גירושין בפועל עוברים בני הזוג כברת דרך. בשלב הביניים, אם לא תפעלו מוקדם יותר מבן הזוג האחר, יתכן מצב בו המשאבים המשותפים עדיין ישמשו נגדכם. כלומר, בן הזוג יכול לעשות שימוש בנכסים המשותפים לצורך תשלום עבור ייצוג משפטי ובנוסף להגביל את יכולתכם לעשות שימוש בכספים המשותפים. לכן, חשוב להקדים ולפנות לייעוץ משפטי ולהתחיל בניהול ההליכים.

 

  • בחירת עורך דין מתאים לדיני גירושין

עורך דין טוב לענייני גירושין יסייע בידכם לממש את האסטרטגיה אותה תכננתם, בכפוף למגבלות הידועות הנקבעות בהליכים אלה על ידי החוק ועל ידי בית המשפט. ייעוץ משפטי מתאים יבחין בין עיקר לטפל ויסייע בידכם להגיע למטרות העיקריות שלכם באופן יעיל ותוך צמצום מחלוקות משפטיות. חשוב מאוד, כי לעורך הדין יהיה ניסיון עשיר בהליכי גירושין באמצעותו יוביל אתכם לתוצאה הטובה ביותר.

 

  • מוכנות לפשרות כואבות

הצלחת האסטרטגיה המשפטית תלויה במקרים רבים במוכנות שלכם להתפשר. כחלק מהתכנון המקדים צריך להבין כי לא כל מטרותיכם יתגשמו אחת לאחת. ההבנה כי ההליך כרוך בפשרות תמנע תסכול בהמשך הדרך ותמקד אתכם בהשגת ליבת הנושאים האסטרטגיים אותם בקשתם להשיג בהליך. כמו כן, חשוב לזכור כי מדובר ביריב משפטי מולו תמשיכו לנהל מידה מסוימת של יחסים וחשוב לשמור על טעם טוב.

איך לבנות אסטרטגיית גירושין?

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עורך דין גירושין