נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

עורך דין משרד הביטחון – באילו מקרים יוכל לסייע לכם?

עורך דין משרד הביטחון

עורכי דין מוכרים לנו לרוב בתור אנשי המקצוע שיכולים לסייע לנו בייצוג בבתי המשפט. פרט לכך, בזכות הבקיאות שיש להם בחוק והמיומנויות שהם צוברים, עורכי דין יכולים לייצג אותנו גם מול רשויות שונות וגופים שונים מטעם המדינה. במאמר הבא נסביר באילו מקרים יכול לסייע עורך דין משרד הביטחון. 

 

עורך דין משרד הביטחון

משרדי הממשלה הם לרוב גופים גדולים בעלי סמכויות משמעותיות. בעוד שעם משרדים רבים האזרח הממוצע לא נאלץ ליצור אינטראקציה כזאת או אחרת, ישנם משרדי ממשלה שהאזרח יכול למצוא את עצמו בהליכים בירוקרטיים מולם. אחד מהמשרדים הללו הוא משרד הביטחון, שאחראי על גופי הביטחון השונים, כמו צה"ל בין היתר. עורך דין משרד הביטחון, כמו המקצוענים של משרד עו"ד אימבר פרטוש גולן, יכול לסייע לכם במספר מקרים שונים.

 

תביעות אפשריות מגוונות

האינטראקציה של האזרח עם משרד הביטחון נוגעת בעיקר להגשת תביעות מסוימות. משרד הביטחון אחראי, בין היתר, על פיצוי של אזרחים שונים, שמגיע להם פיצוי כלשהו לפי החוק. לרוב, מדובר על פיצוי שנוגע לתקופה בה אותו אזרח שירת את המדינה, למשל כחייל בצבא, אך לא רק.

 

נכות במהלך השירות הצבאי

חלק משמעותי מאוד מאזרחי המדינה מתגייסים לצבא. במהלך השירות הצבאי, יכולים למצוא את עצמם חיילים רבים סובלים מפציעות כאלו ואחרות. בין אם מדובר בלוחמים או בחיילים עורפיים, תאונות תמיד עשויות להתרחש ולהסב נזק. נזקים שונים מתרחשים גם במהלך פעילות מבצעית או אימון. נכות שנגרמת עקב פציעה בצבא מצריכה סיוע מעו"ד משרד הביטחון, על מנת שהנפגע יוכל לקבל פיצויים.

 

פגיעה נפשית בעקבות השירות הצבאי

חיילים רבים מגלים זאת רק לאחר הרבה זמן מסוף השירות הצבאי שלהם. נזק נפשי הוא נזק שאינו נראה לעין, אך משפיע על הנפגע בצורה משמעותית. עורך דין משרד הביטחון מסייע בהגשת תביעת פיצויים למי שיצא עם נזק כזה מהשירות הצבאי שלו.

 

הגשת ערעור על החלטת קצין התגמולים

תביעות פיצויים במשרד הביטחון מוגשות לקצין התגמולים במשרד הביטחון. במקרים רבים, קצין התגמולים מחליט לדחות את התביעה. היה וקצין התגמולים דחה תביעה, עורך דין משרד הביטחון יכול לסייע לכם להגיש ערעור על ההחלטה.

 

ליווי בוועדה רפואית של משרד הביטחון

הפיצויים שיקבל נפגע ממשרד הביטחון תלויים בהחלטות של הוועדה הרפואית. הוועדה הרפואית קובעת אחוזי נכות, שמהם נגזר גובה הפיצוי. וועדה רפואית היא לא מקום שהאזרח הממוצע יודע להתמצות בו, כך שניתן לקבל ליווי מעורך דין.

 

ייצוג משפחות שכולות

משפחות שכולות מקבלות פיצויים ממשרד הביטחון. בנוסף, הן זכאיות להקלות שונות מטעם המדינה. עורך דין משרד הביטחון מייצג משפחות שכולות מול משרד הביטחון, מסייע להם לקבל הכרה במעמד שלהן כמשפחות כאלו ומאפשר להן לממש את הזכויות שלהן.

עורך דין משרד הביטחון

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עריכת דין
מה זה סכסוך שכנים

חיים בקרבת אחרים יכולים להיות מתגמלים ומאתגרים כאחד. בעוד ששכנים טובים יכולים לשפר את תחושת הקהילה והתמיכה החברתית שלנו,