נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

6 השקעות הנדל"ן שלא חשבתם עליהן

קניית דירה

יש השקעות נדל"ן סטנדרטיות, ויש השקעות נדל"ן פחות שגרתיות. כאן סיקרנו השקעות נדל"ן שאולי לא הכרתם. חלקם אף זולים יותר מהשקעת נדל"ן ממוצעת. מיותר לציין שענף הנדל"ן רווי סיכונים ולכן אין כאן המלצה על השקעה כל שהיא. מצאתם השקעה שנראית לכם משתלמת? התייעצו עם יועץ השקעות נדל"ן! חשוב לפנות אל האיש הנכון בזמן הנכון. אז שיהיה בהצלחה.

 

רכישת משרדים להשכרה

תוכלו למצוא משרד למכירה בירושלים או בכל מקום אחר וב הביקוש למשרדים להשכרה הוא גבוה ולהשכיר אותו לבעלי עסקים בעיר. חשוב לציין כי ניתן למצוא עסקה בה מוצעים הרבה משרדים למכירה בירושלים. כך המשקיע יכול לרכוש קומת משרדים שלמה ולהנות מתשואה חודשית מניבה. כמו שאתם יודעים, מחירי השכירות על השכרת משרד, הם גבוהים משמעותית מהשכרת דירה למגורים, למרות שמחיר הרכישה הוא נמוך בהרבה.

 

דירות להשקעה בחו"ל

ניתן למצוא פרסומים רבים על השקעה משתלמת ברכישת דירות ברומניה, גיאורגיה וכדומה. חשוב לדעת כי אכן מדובר בהשקעה שיכולה להיות משתלמת במיוחד. יחד עם זאת, קריטי לזכור כי השקעה כזו מלווה בסיכונים רבים ולא כדאי לקפוץ אליה לפני התייעצות עם מומחה נדל"ן אמין וטוב. לרוב, מחירי דירות בחו"ל הם זולים יותר וערכן עולה ומשתבח לצד תשואה חודשית נאה  על השכירות שהן מניבות.

 

בניין מסחרי למכירה

אולי נדיר למצוא בניין מסחרי למכירה, אך מדובר בהשקעה שיכולה להיות משתלמת במיוחד. המשקיע יוכל להשכיר את החללים בבניין לבעלי עסקים וחנויות מסחר וליהנות מתשואה יפה.

 

מתחם צימרים להשקעה

לא מעט מתחמי צימרים מוצעים למכירה למשקיעים. כך המשקיעים יכולים להנות מתשואה יפה בכל פעם בה המתחם מושכר לנופשים. חברה חיצונית תמשיך לתפעל את המתחם והמשקיע יוכל להמשיך למנף את כספו.

 

רכישת משק ביישוב חקלאי

ישנם יישובים שונים ברחבי הארץ בהם מחירי הוילות הם עדיין נמוכים, ללא היוון והם לא רשומים בטאבו כמו שצריך, אלא רק במנהל מקרקעי ישראל. יישוב העומד לפני פיתוח הוא יישוב בו כל משק חקלאי עשוי להכפיל את מחירו במאות אחוזים. צריך להתמצא היטב בחיפוש אחר השקעה מתאימה, אך כדאי שתכירו את האופציה הזו גם הניא.

 

דונלד טראמפ

ברמת הגולן הוכרז על הישוב החדש בשל רמת טראמפ. מחיר קרקע ביישוב שעדיין לא הוקם נע באזור ה-300 אלף ₪. יש צורך ברישום להגרלה ורק מי שזוכה יכול להמשיך ברכישה. הצפי הוא שמחירי הקרקעות באזור ישתבחו עם השנים.

 

לסיכום

ישנן השקעות נדל"ן רבות שלא כולם יודעים עליהם. מיותר לציין את חשיבות הייעוץ עם איש מקצוע מומחה בתחום הנדל"ן (בפרט כשכבר התרענו על כך בראשית הכתבה). זכרו זאת ואל תתפתו לכל הצעת השקעה. כאן בכתבה סיקרנו השקעות שונות, אך יש עוד מגוון רחב של השקעות מעניינות ופחות מוכרות, אולי בהמשך, נרחיב גם עליהן.

לחיצת יד
לחיצת יד

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עריכת דין
מה זה סכסוך שכנים

חיים בקרבת אחרים יכולים להיות מתגמלים ומאתגרים כאחד. בעוד ששכנים טובים יכולים לשפר את תחושת הקהילה והתמיכה החברתית שלנו,