נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך להאריך את ויזת התייר בקובה

דרכון

קובה הפכה בשנים האחרונות לאתר תיירותי גדול מאוד ופופולרי.

עצם הייחודיות שבה, הוא הנוף המרהיב ביופיו, והאופי שמזכיר קצת חוויה של פעם.

המכוניות הישנות הנמצאות כמעט בכל מקום בקובה, האנשים שמקבלים את פניכם לשלום ובסבר פנים מחויכות, ובעיקר המון שמורות טבע שאין להתעלם מהן.

בשביל להנות ממראותיה, צריך להשיג ויזת תייר ולטייל בה.

יש תוקף לויזה, ואם ברצונכם להאריכה כדי לשהות בקובה עוד קצת, בהחלט ניתן לאפשר זאת.

 

יחסי קובה – ישראל

שתי המדינות לא שותפות אחת של השנייה, אך הן גם לא עוינות זו לזו. קובה וישראל ידעו יחדיו עליות וירידות, שנאה ושלום. אך נכון ל2021, אין גורמים בטחוניים המתריעים בפני נסיעה כזו או אחרת לקובה. לכן, הסירו דאגה מלבכם אם הנכם חוששים לקראת הטיסה שלכם למדינה זו. קובה מקבלת באהבה תיירים מהמון מדינות לארצה.

 

דרכי השגת ויזת התייר

תחילה, עליכם לוודא כי הנכם נושאים דרכון המתוקף לפחות חצי שנה קדימה, וכמו כן יש לכם כרטיס נסיעה לארץ המוצא שלכם (במידה ותיתקלו בבעיה בקובה), ועליכם להוכיח על ידי מסמך/קבלה שיש לכם מקום ללון בו בלילה הראשון שלכם בקובה. למשל בית מלון, צימר וכו׳. יש לצרף גם את ביטוח הבריאות שלכם. למידע נוסף, אנא היכנסו לאתר https://evisa.co.il/cuba והנפיקו את הויזה הקרובה שלכם לקובה.

הויזה מקנה שהות של עד כחודש ימים מרגע הנחיתה, וניתן להאריכה בעוד חודש. כל שעליכם לעשות הוא לגשת למשרד ההגירה במדינה, ולוודא שתוקף הויזה שלכם לא פג. חודשיים הם הזמן המקסימלי שניתן לתיירים להישאר במדינה. יש להנפיק את הויזה דרך סוכנות נסיעות כלשהי, או באמצעות מדינה שלישית, מאחר ואין נציגות כלשהי הקשורה לקובה, כאן בישראל. יש לגשת לסניף בנק, לבקש את הבול המתאים ולהגיע עמו למשרד.

 

ויזת התייר, היא העיקר

אתם כבר נמצאים בקובה כמה ימים, ומסיקים מסקנה שזה מקום תיירותי נפלא שתרצו להישאר בו מעבר לזמן המצוי שלכם. אל תחכו לרגע האחרון, ואל תנסו לשכוח בכוח מההליך הפשוט של בקשת הארכה. משום שבמידה והויזה שלכם לא תהיה תקפה ותבואו בזמן שבו היא עומדת לפוג, זה יקשה עליכם לקבל את ההארכה הרצויה. לכן, הבינו כבר מבעוד מועד אם תרצו להישאר בקובה, ופעלו בהקדם.

 

הארכת הויזה – מעולם לא הייתה יותר קלילה

היום שלא כמו פעם, ניתן לבצע את הדברים בפשטות יתרה. את הנפקת הויזה אנו מבצעים באמצעות אתרי האינטרנט השונים, ישנן סוכנויות נסיעות שונות הבאות לקראתנו ויכולות לעזור. הויזה תקפה לחודש בלבד, במידה ונרצה לקבל את ההארכה חשוב לשים לב לא לחרוג מהזמן הקצוב בויזה הנוכחית, ולבקש בזמן הארכה ממשרד ההגירה. זכרו, ככל שתעשו את העבודה חלקה ככל הניתן ללא סיבוכים, כך יעלו הסיכויים שברשותכם תאושר בצורה מלאה, וללא תקלות.

חותמת
חותמת

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אזרחויות
דרכון זר
מהו אימות חתימה נוטריוני?

החלטתם לנסות להוציא אזרחות ודרכון ספרדי? התחלתם לאסוף את כל המסמכים הנדרשים לכך? אם כך, ברור מדוע אתם צריכים,