נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך בוחרים בתבונה עורך דין מקצועי

איש משפט מקצועי

קבלת החלטות חכמה היא מה שמפריד בין אנשים מצליחים לאנשים שנכשלים.

כאשר אנו מקבלים החלטה אנו חייבים לבחון את כל הנתונים שלה ועל סמך זאת לקבל את ההחלטה החכמה ביותר שיש.

ככל שנקבל החלטה יותר טובה כך נרוויח יותר בין אם זוהי זוגיות מוצלחת או קריירה מצליחה.

זה נכון גם כאשר אנו בוחרים עורך דין.

כאשר אנו באים לבחור עורך דין אנו צריכים לקבל הכוונה משפטית ברמה גבוהה וזאת בכדי להבטיח כי נבחר את העורך דין הטוב ביותר שיש.

אחד הדברים אשר יכולים לעזור לנו ממש לבחור את העורך דין הטוב ביותר זה לקבל עליו המלצות מלקוחות עבר שלו.

כאשר אנו באים לבחור את העורך דין אנו יכולים להתקשר אליו ולבקש ממנו מספרי טלפון של לקוחות עבר שלו ומהם לשמוע האם העורך דין הוא ברמה גבוהה או לא.

 

האם ההשכלה של העורך דין חשובה?

אין ספק כי השכלה של עורך דין היא חשובה ביותר וזאת בכדי להבטיח שלעורך דין יהיה בסיס טוב לעבודה שלו. אך האמת היא שזה לא כל כך משנה האם העורך דין למד באוניברסיטת חיפה, מכללת נתניה או האוניברסיטה העברית. בסופו של דבר כלל המוסדות הללו הם ברמה גבוהה ומה שחשוב הוא שהעורך דין סיים את הלימודים כמו שצריך בציון גבוה ופחות חשוב היכן הוא למד. למעשה ניתן לומר כי מקום הלימודים של העורך דין זה זוטות ולא צריך להתרגש יתר על המידה מנושא זה וזהו משהו שאתם חייבים לתת עליו את הדעת בעת הכוונה משפטית ובנוגע לשאלה באיזה עורך דין לבחור.

 

מדוע הצוות המסייע של העורך דין הוא כה חשוב?

עוד נקודה שאתם חייבים לקחת בחשבון בעת הכוונה משפטית היא השאלה איזה צוות מסייע יש לעורך דין שבו אתם מעוניינים. עליכם להבין כי פעמים רבות מי שמבצע את רוב העבודה המשפטית אלו הם המתמחה, המזכירה המשפטית או עורכי הדין הזוטרים ועל כן חשוב מאוד לבחון מי הם האנשים הללו. ככל שהצוות המסייע של העורך דין יהיה יותר טוב כך הסיכוי שלכם לנצח במשפט או בסכסוך המשפטי הוא גבוה יותר וזהו משהו שאתם חייבים לקחת בחשבון בעת פניה אל משרד עורכי דין ובעת ההחלטה באיזה משרד תבחרו שיסייע לכם.

 

האם יש יתרון לעורך דין אשר למד בחו"ל?

עוד שאלה חשובה בעת הכוונה משפטית ובעת השאלה באיזה עורך דין לבחור היא השאלה האם יש עדיפות לעורך דין אשר למד בחו"ל או עבד בחו"ל? אם כן עליכם להבין כי המשפט הישראלי הוא ייחודי לארץ ולכן אין כל יתרון למי שלמד או עבד בחו"ל מכיוון שהוא לא מכיר את מערכת המשפט הישראלית ולכן לנקודה זו אין משקל רב בעת ההחלטה באיזה עורך דין לבחור.

 

ספר ומאזניים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עריכת דין
מה זה סכסוך שכנים

חיים בקרבת אחרים יכולים להיות מתגמלים ומאתגרים כאחד. בעוד ששכנים טובים יכולים לשפר את תחושת הקהילה והתמיכה החברתית שלנו,