נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

רשלנות רפואית – מה עושים במקרה כזה?

מה עושים ראשית

כולנו בטוחים שהרופאים שאנחנו פונים אליהם למדו את התחום, התנסו בו ומגיעים עם ידע רב. עם זאת, בסופו של דבר לא תמיד אנחנו יכולים לסמוך על כך שהם יעשו את העבודה בצורה הטובה ביותר. חלק מהם מגיעים עייפים מידי למשמרת וחלק מהם פשוט מתרשלים, כמו כל בעל מקצוע אחר.

הבעיה היא שרשלנות רפואית עלולה לעלות לנו בבריאות ובמקרים קיצוניים אחרים, היא אפילו עלולה לעלות לנו בחיים. מה עושים במצב כזה? והאם לאדם הפשוט יש סיכוי מול רופא מומחה שמאחוריו עומד בית חולים שלם? כמובן שאין תשובה אחת נכונה לשאלה הזאת, אך מה שבטוח זה שאם נעשה את הדברים כמו שצריך ובעזרת עורך דין מקצועי, הסיכוי שלנו לזכות יגדל.

מה עושים

איך מוכיחים שזו אכן הייתה רשלנות רפואית?

 

הבעיה העיקרית של כל מי שהתמודד עם רשלנות רפואית, היא להוכיח שזה האמת מה שקרה בפועל. העניין הוא שאנחנו לא רופאים ויש גבול למה שנוכל להבין מתוך כל המידע והטפסים הרפואיים. עם זאת, האם זה אומר שעלינו לוותר ולא לדאוג לכך שהאמת תצא לאור? לא לעמוד על הזכויות שלנו ולא לעשות כל מה שאנחנו יכולים כדי שהרופא ייתן את הדין? כמובן שיש מה לעשות וכאן בדיוק נכנס תפקידו של עוה"ד. לכן אנחנו מציעים לכם לאתר עוד היום עורך דין מקצועי ואמין, לדבר איתו ולהציג בפניו את כל המסמכים הנדרשים. אומנם זה אומר שתוותרו על החיסיון הרפואי שלכם, אך מצד שני, זו הדרך הכי טובה שיש להבטיח שתקבלו פיצוי על כל מה שקרה לכם.

 

איך תדעו שבחרתם עורך דין מתאים?

 

יש כמובן הרבה מאוד עורכי דין שעוסקים בתחום הרשלנות הרפואית, פשוט כי יש הרבה מאוד מקרים של רשלנות כזאת בישראל. לכן עולה השאלה אל מי אתם פונים ואיך ניתן יהיה לאתר עורך דין שאפשר לסמוך עליו. ההמלצה שלנו היא לברר:

 

  • מה הניסיון של איש המקצוע
  • מי ממליץ עליו
  • מזה כמה שנים הוא עוסק בתחום
  • האם הוא זמין עבורכם

 

והאם, בפגישה ראשונה איתו, אתם מתרשמים שהוא יודע במה דברים אמורים? חשוב להקפיד על בחירת עורך דין רשלנות רפואית שיש לו ידע רב כי כך תדעו שיש מי שידאג בצורה הטובה ביותר לאינטרסים שלכם. על רשלנות רפואית יש לתת את הדין ואין שום סיבה שתוותרו על מה שמגיע לכם בהקשר כזה כתוצאה מהעוול שנגרם לכם.

 

משרד עו"ד דוד פייל עוסקים בדיני רשלנות רפואית מזה 20 שנה.

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עורך דין רשלנות רפואית