נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

רוצים לעבור ללמוד בחו"ל אלו הדברים שאתם חייבים לעשות

מטוב מפה ועוד

לימודי תואר מחוץ לארץ מצריכים לא פעם הכנות מוקדמות. ראוי לציין כי אין מדובר דווקא בהשחזת האנגלית שלכם או בהכנת תיק עם ציוד מתאים. שכן, יש רשימה של דברים חשובים מאוד שלא בטוח ששמעתם עליהם. יצאנו לבדוק מה אתם חייבים לעשות רגע לפני שאתם עוברים ללמוד בחוץ לארץ, אז תישארו אתנו ותגלו מהם הדברים האלה שיאפשרו לכם ללמוד בחוץ לארץ.

 

הגורמים שבזכותם מדריך זה רואה או

המדריך הנוכחי נכתב לאחר שקיבלנו סיוע מצד גורמים שמבינים דבר או שניים בכל הנוגע למעבר לחוץ לארץ בעקבות לימודים. נציין כמובן שמדובר בסטודנטים שבחרו לעבור ללמוד במוסדות בחו"ל במטרה להמשיך ללימודי תואר שני או תואר ראשון נוסף. הגענו אליהם דרך קבוצה של סטודנטים ברשת וביקשנו מהם לציין בפנינו את רשימת הצ'ק ליסט שלהם שהם ביצעו כמה שבועות או חודשים לפני שעלו אל המטוס. לשמחתנו, קיבלנו כמה רשימות שאפשרו לנו לעשות סדר.

 

רוצים לעבור ללמוד בחוץ לארץ? זה הדבר ה – 1 שאתם צריכים לעשות – תרגום תעודה

רגע לפני שתתחילו לארגן את התיק ולחלום על הדירה החדשה שלכם או המגורים המשותפים, אתם צריכים לדעת שעליכם לבצע תרגום תעודות תואר במודיעין או בעיר הקרובה למקום מגוריכם. שכן, המוסד שקיבל אתכם יבקש שתציגו תרגום מקורי של תעודת התואר הראשון שלכם. ראוי לציין כי תרגום זה חייב להתבצע על ידי נוטריון מוסמך. כך שאם חשבתם לכתוב זאת בעצמכם, תחשבו שוב, כי התרגום שלכם לא מספיק עבור מוסדות אקדמיים.

 

רוצים לעבור ללמוד בחוץ לארץ? זה הדבר ה – 2 שאתם צריכים לעשות – לארוז את הלפטופ

אם בתואר הראשון שלכם למדתם עם דף ועט זה בסדר, אבל ללימודים שלכם בחוץ לארץ אתם חייבים לפטופ מכמה סיבות:

  • יהיה לכם יותר נוח להקליט את המרצה בשיעורים שבהם השפה קצת מורכבת עבורכם
  • תוכלו להקליד את הסיכומים במהירות במחשב ולשמור אותם ביעילות
  • זו הדרך המקובלת להגיע לשיעורים בחוץ לארץ

שימו לב שאתם אורזים אתכם גם תיק נוח, עכבר וחיבור לחשמל. שכן, אתם לא תוכלו להשתמש במחשב בלעדיהם.

 

רוצים לעבור ללמוד בחוץ לארץ? זה הדבר ה – 3 שאתם צריכים לעשות – להיפרד מהחברים

אם אתם עוברים ללמוד מחוץ לארץ, זה אומר שלא תראו את החברים שלכם לפחות עד סוף הסמסטר אם לא יותר. לכן, אתם צריכים לארגן לעצמכם מסיבה מרוכזת שתאפשר לכם להיפרד מכל החברים יחד. זו גם הזדמנות לקבל מתנות ואיחולים שאתם בטח תשמחו לקבל.

 

כמה מילים לפני סיום

ראוי שתדעו שיש עוד דברים שאתם צריכים לעשות, אבל אתם וודאי יודעים אותם. כמו למשל לבדוק שהדרכון בתוקף או לוודא אם יש לכם צורך בוויזה. בכל אופן, אנו מאחלים לכם שתזכרו לבצע את כל הדרוש ומאחלים לכם בהצלחה!

מסמך חתום
מסמך חתום

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עריכת דין
מה זה סכסוך שכנים

חיים בקרבת אחרים יכולים להיות מתגמלים ומאתגרים כאחד. בעוד ששכנים טובים יכולים לשפר את תחושת הקהילה והתמיכה החברתית שלנו,