נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מהו ביטוח מנהלים?

איש הולך על חוט

ביטוח מנהלים הוא אפשרות לחיסכון לטווח הארוך, לתקופת הפרישה. מטרת ביטוח המנהלים הוא צבירת חיסכון וכספים נוספים עבור גיל הפרישה.

ביטוח מנהלים כולל עוד מגוון של כיסויים כמו אובדן כושר עבודה, פטירה וכדומה.

כדי להתכונן כראוי לגיל הפרישה ולהכיר את הזכויות והאפשרויות שלכם בדבר חסכונות והשקעות לעתיד, כדאי להכיר את ביטוח המנהלים ולהבין מה הן ההטבות והתנאים שלו.

ביטוח מנהלים הוא כיום ביטוח נפוץ שרבים בוחרים בו בזכות ההטבות שמציע, והגמישות שלו. כדי להבין יותר במה מדובר, לפניכם קצת על מהו ביטוח מנהלים?.

 

מה הוא בדיוק ביטוח מנהלים?

ביטוח מנהלים הוא אחד מאפיקי החיסכון עבור תקופת הפנסיה, שמוצעים כיום ושכל אחד יכול לחסוך בהם לאורך השנים. הביטוח מיועד לשימוש רק בגיל הפרישה, שעומד כיום על 62 לנשים ו67 לגברים. כמובן שכמו כל ביטוח, ביטוח המנהלים שתצברו, ידרוש מכם גם תשלום דמי ניהול לחברת הביטוח, אך מאחר ומדובר בביטוח גמיש, מותאם איישת ובעל מגוון שלהטבות רבים בוחרים בו ומנהלים חיסכון שכזה במהלך שנות חייהם, למען גיל הפרישה. לעוד מידע על ביטוח המנהלים ולתביעת כספי ביטוח המנהלים פנו אל – https://ddlaw.co.il.

 

מה כולל ביטוח המנהלים?

ביטוח המנהלים כולל שלושה מרכיבים עיקריים שמבטחים אתכם ושחשוב שתכירו. כל רכיב מכסה אתכם למעשה עבור מטרות שונות, כאשר המרכזי שבהם הוא יצירת חיסכון עבור הפנסיה:

  1. 1. ביטוח חיים – ביטוח למקרה של מוות ופטירה. ביטוח המנהלים כולל גם חלק של ביטוח חיים, כלומר מבטיח שבעת פטירת המבוטח, ילדיו או המוטבים שרשם, יוכלו לקבל תגמולים וכספים שיקלו על התמודדותם.
  2. 2. ביטוח אובדן כושר עבודה – ביטוח המנהלים מכסה גם מבקרים של אובדן כושר עבודה, ודואג לכם במצבים כאלה. במידה ואבדתם מכושר העבודה באופן חלקי או מלא במהלך תקופת הביטוח ולא לפניה, תוכלו לתבוע את הביטוח עבור פיצויים ותגמולים חודשיים.
  3. 3. אפיק חיסכון לגיל הפרישה – ביטוח המנהלים מאפשר חיסכון ארוך טווח, החל מרגע התחלת הצבירה ועד לרגע הפרישה, בגיל 62 לנשים או 67 לגברים. החיסכון שצברתם בביטוח המנהלים, יועבר אליכם באופן של פנסיה, של קצבה חודשית קבועה, מסכום כל הכספים שצברתם.

 

איך ניתן לחשב מה הקצבה שתקבלו מביטוח המנהלים בגיל הפרישה?

סכום הכסף שנצבר בקופה הוא סכום הכסף שיקבל המבוטח במהלך תקופת הפנסיה שלו, באופן של קצבה חודשית. עם זאת, האופן בו יקבל המבוטח את כספי הפנסיה, מחושב לפי מקדם ההמרה, שהוא מספר שמחשב את כמות החודשים והשנים שצפויות לתשלום באופן משוער. כך מתקבלת קצבה חודשית המתבססת על חישוב השנים הצפויות למבוטח, וכן על כמות הכספים שחסך. כמות הכספים משתנים ממבוטח למבוטח עקב כמות הכסף שהעביר לביטוח ולחיסכון כל חודש, כמות דמי הניהול שהוא משלם לחברה הביטוח, ומשך השנים שהוא משלם את הביטוח הנ"ל.

 

מנהל מבוטח
מנהל מבוטח
אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עורך דין ביטוחים