נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה פיצויים מקבלים על כאב וסבל בתאונת דרכים

שטרות של דולרים

השתתפות באירוע כמו תאונת דרכים הוא דבר טראומתי וקשה, הגורר אחריו השלכות פיזיות ונפשיות למשתתפים בו, גם לטווח הארוך וכמובן שלטווח הקצר.

כל תהליך התביעה וההתמודדות עם ההליכים המשפטיים שלאחר תאונת דרכים הן לא דבר קל, מפני שהם צורכים קור רוח, כוחות נפשיים והתעסקות רבה באירוע הטראומתי – תאונת הדרכים.

במאמר הבא נרחיב ונפרט על הליך תביעת הפיצויים מחברת הביטוח בגין נזקי גוף של סבל וכאב שנגרמו כתוצאה מתאונת דרכים.

לעיתים קשה להוכיח סבל וכאב במסמכים מדויקים שכן שניהם הם רגשות אינדיבידואלים המשתנים מאדם לאדם ומשפיעים אחרת על תפקודו

בעולם הפיזי והנפשי.

שלבי ההליך של תביעת נזקי גוף לאחר אירוע תאונת דרכים:

השלב הראשון והחשוב הוא גם הדורש כוחות נפשיים ומנטליים. השלב הראשון דורש מכם לשחזר בצורה מדויקת את כל התרחשות האירועים בתאונת בה השתתפתם.
הכתיבה צריכה להיות ברורה וקלה להבנה.
ישנם פרטים שחובה שיהיו כתובים במסמך השחזור:
מיקום מדויק של מקום התרחשות התאונה, מספר רכבים משתתפים ומספרי פוליסות הביטוח שלהם, פרטי הנהגים, נסיבות האירוע ודבריהם של עדים לאירוע.
בסיום כתיבת המסמך, יש לקבל אישור ממשטרת ישראל על גבי המסמך. דבר זה הכרחי וחשוב להמשך הליך התביעה כנגד חברת הביטוח מפני שאישור זה נותן תוקף חוקי ולגיטימי לנכתב במסמך שהולך להוות בסיס לתביעה העתידית.
השלב השני הוא איגוד כל המסמכים הרפואיים שניתנו לכם, בין אם אלו מסמכים רפואיים של קבלת עזרה מיידית בעת האירוע, ובין עם זה מסמכים רפואיים שניתנו לכם בטיפול הנדרש לאחר האירוע.
המסמכים יכולים להיות מסמכים של טיפול רפואי פיזי, או קבלות של פגישות עם פסיכולוג, פסיכיאטר או מטפל.
שמירת המסמכים הרפואיים קריטית להמשך הדרך מפני שהם מהווים אסמכתא חשובה ב"הוכחת" הנזק הנפשי והפיזי שנגרם לכם בעקבות האירוע, בייחוד כשמדובר בכאב וסבל.
השלב השלישי והאחרון הוא התייעצות עם עו"ד תאונות דרכים. התייעצות מוקדמת עם עורך דין המתמחה בתביעות הקשורות לתאונות דרכים יכולה לשנות את המשפט כולו.
עורכי דין מכירים ומודעים לכל סוגיית חברות הביטוח והליכי התביעה ולכן עורך דין מוסמך יכול לתת לכם את ההכוונה הדרושה כדי שבסופו של דבר תקבלו מחברת הביטוח את הפיצויים המקסימליים שנדרשים לכם בשביל להבריא, להחלים ולהשתקם.

זכויות נפגעי תאונות הדרכים

זכויותיהם של נפגעי תאונות הדרכים הן לצערנו דבר שיש להילחם עליו. אחרי תאונת דרכים ישנם הליכים רבים שגורמים לנפגעים: להצטדק, להתמסכן, להסביר ולהוכיח את עצמם ולהרגיש רגשות אשם, פחד וחרדה.
חשוב להדגיש ולומר, הזכות לקבל את סכום הפיצויים המלא מעצם ההשתתפות בתאונת דרכים, מגיעה לנפגעים מכוח פוליסת ביטוח החובה שלהם! ואין כל קשר לאשמה או נסיבות האירוע.
לכן, יעוץ משפטי הוא קריטי ומונע טעויות שכיחות.

פסיקה משפטית
פסיקה משפטית
אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עורך דין תעבורה