נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

ביטוח צד ג' לדירה עם חצר

בית נשרף

 חצר הבית היא אחד מהאזורים הנעימים ביותר לישיבה נינוחה ורוגעת, ומהווה חלק אינטגרלי ממרחב המגורים. לצד כל היתרונות של חצר יפה ונעימה, עשויות להיות בה גם סכנות שיש לתת עליהן את הדעת. אדם אשר נופל או נחבל במהלך מעבר בחצר שלכם, עשוי לדרוש פיצויים בסכומים אדירים. ביטוח צד ג' מבטח אתכם מפני נזקים כאלו. במאמר זה נפרט מעט על ביטוח זה.

 

מהן הסכנות של דירה עם חצר?

דירה עם חצר היא אחד מהחלומות של כל זוג צעיר בישראל. חצר הדירה מאפשרת לשבת עם בני המשפחה או חברים בכל ימי השנה, ולמעשה מפנה מרחב מגורים גדול נוסף. בניית דק יכולה להפוך את חצר הבית למרחב מגורים של ממש, אשר ניתן להציב עליו מכשור חשמלי, וריהוט גן אסטטי. למרות כל היתרונות, דירה עם חצר יכולה להיות סכנה של ממש להולכי רגל ועוברים ושבים. חצר עשויה להכיל ציוד כמו מגרפות או כלי עבודה וגינון, אשר עשויים לפצוע אדם שלא שם אליהם לב. ענפים הנופלים מעצים לא מטופחים עשויים לפגוע בעוברים ושבים, ובורות באדמה או כלב תוקפני יכולים להוסיף לסכנה. חשוב מאוד להיות ערים לסכנות הללו, ולנסות לטפל בהן במידת האפשר.

 

איך ביטוח צד ג' יכול לסייע בכך?

הסיבה לצורך העז לטפל במהירות בסכנות הבטיחותיות בחצר, היא לא רק שלום בני הבית. עוברים ושבים, או צד ג' בשפה הנהוגה בשירותי הביטוח, יכולים להיפגע בעצמם מחצר אשר מתוחזקת ברמה נמוכה. הפגיעה בהם, יכולה להוביל לתביעות בסכומים אדירים. איש עובד, אשר איבד את יכולתו לבצע את עבודתו בעקבות הפציעה, יכול בהחלט לתבוע את בעל החצר על פיצוי כספי לכל תקופת העבודה שיפסיד בשל הפציעה. ביטוח צד ג' לדירה עם חצר יכול לסייע בכך המון. הביטוח למעשה מעניק כיסוי שלם לכל אסון שיכול להתרחש בדירה. בין אם מדובר בתקלת בינוי בחצר, או בפגיעה מכוונת בנכס המגורים, הביטוח אמור להחזיר לכם את כספכם, ולפצות אתכם על הנזק הכספי שעשוי להיות אדיר.

 

בנייה אחראית יכולה לצמצם את הצורך בביטוח

עבור חלק מהאנשים, עצם המחשבה על התעסקות עם שירותי ביטוח עשויה להיות מתישה. שירותי הביטוח נועדו לסייע למזער סיכונים, בעלות חודשית קבועה. למעשה, ניתן לצמצם את הסיכונים בדרך נוספת, אשר עשויה להפחית את הצורך בביטוח צד ג'. דרך זו, היא באמצעות בנייה אחראית. בין אם מדובר על בנייה של דק, או של פרגולה לחצר הבית, הבנייה שתתבצע באופן מושלם תצמצם את הסיכון לפגיעה בנכס, או באנשים הסובבים. בנייה בטוחה מתחילה בבחירה של אנשי מקצוע מובילים. ניתן היום למצוא אותם באתר שיפוצים פלוס, המעניק רשימה אין סופית של בעלי מקצוע מובילים משלל תחומים בכל רחבי הארץ.

בית מבוטח

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
מה זה סכסוך שכנים

חיים בקרבת אחרים יכולים להיות מתגמלים ומאתגרים כאחד. בעוד ששכנים טובים יכולים לשפר את תחושת הקהילה והתמיכה החברתית שלנו,