נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך מצעים תיקון חלוקת רכוש בצוואה

ספרים ופטיש

לעיתים קורה מצב שמצריך מיורשים לבצע הליך של תיקון חלוקת רכוש בצוואה. מדובר בהליך שלא מוכר עבור מרבית התושבים. שכן, זהו הליך שנתקלים בו בדרך כלל בעת לימודי תואר בתחום עריכת דין או כאשר מגיעים למצב שבו מתגלה כי יש צורך בתיקון שכזה. מדריך זה יציג בפניכם את הליך התיקון ויסביר בפניכם את כל המידע המקיף בנושא. ראוי לציין כי אין זה משנה מדוע נתקלתם בסיטואציה זו, הכי חשוב שהגעתם לכאן, כדי שתוכלו להבין באופן מעמיק איך מתמודדים עם המצב.

 

תכירו את האנשים שעומדים מאחורי המדריך

מדריך זה נכתב על ידי גורמים שעברו בעצמם את ההליך של תיקון חלוקת רכוש בצוואה. כמה מהם פנו אלינו בגלל שהם יודעים שאנו כותבים מדריכים שעוסקים בתחום המשפטי וביקשו שנכתוב סדרת מדריכים בנושא. שכן, לדבריהם, מדובר בנושא שאין עליו מספיק מידע ברשת. הם הסבירו לנו שלקח להם הרבה זמן להבין במה מדובר והם היו מעדיפים לקרוא על כך מדריך מסודר מראש במידה והיה מתאפשר. סיכמנו איתם שנכתוב מדריך בנושא אך ורק אם הם יסייעו לנו במסירת מידע מהימן ומעודכן והם הסכימו. כך שזו ההזדמנות להודות להם על הסיוע. שכן, בזכותם, המדריך רואה אור והוא צפוי להוביל למודעות רחבה בנושא.

 

תכירו את תיקון הרכוש בצוואה

עכשיו כשידועים לכם כל הפרטים המעמיקים אודות הרקע לכתיבת המדריך והגורמים שסייעו בכתיבתו, אפשר לציין בפניכם את ההגדרה של תיקון זה. אם תפנו אל עו"ד צוואות מומלץ בשוהם אתם תגלו כי מדובר בסעיף שמוסדר בחוק (סעיף 120 א) לחוק הירושה. תיקון זה הוא תיקון שיתקיים לאחר שנכסי העיזבון כבר חולקו והוא יקרה בהסכמתם של היורשים ועל פי צו קיום צוואה או על פי צו קיום ירושה.

 

מה קובע הסעיף בעצם?

סעיף 120 א לחוק קובע שאם העיזבון המדובר חולק ליורשים בזמן מסוים ולאחר זמן מה התגלה כי הערכת הנכס מנכסי הצוואה הייתה מוטעית מסיבות שקבועות בחוק – זה שקיבל אותו צריך להשיב את היתרה לשאר, שקיבלו פחות ממנו.

 

איך מציעים את התיקון?

אם אירע לכם מקרה שמצריך תיקון חלוקת רכוש בצוואה, אתם צריכים לפנות בהקדם האפשרי אל עורך דין צוואות מומלץ שנמצא בקרבת מקום המגורים שלכם. שכן, הוא ילווה אתכם בהליך ויסייע לכם בהגשת התיקון. חשוב מאוד שתפנו אל עורך דין מומלץ בלבד, כזה שקראתם עליו הרבה חוות דעת חיוביות ברחבי הרשת, כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם נמצאים בידיים טובות.

 

כמה מילים אחרונות לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם להכיר מקרוב את ההצעה לתיקון חלוקת רכוש בצוואה. כך שכעת, נותר לכם רק ליישם את המידע שצוין לעיל ולפנות אל עורך דין מומלץ שבקיא בתחום. נאחל לכם הצלחה בהליך ושתבחרו בעורך דין נכון עבורכם.

איש משפט
איש משפט

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עריכת דין
מה זה סכסוך שכנים

חיים בקרבת אחרים יכולים להיות מתגמלים ומאתגרים כאחד. בעוד ששכנים טובים יכולים לשפר את תחושת הקהילה והתמיכה החברתית שלנו,