נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

תפסו אתכם מגדלים כמויות של מריחואנה? עליכם לפנות לעורך דין פלילי

חממה של גראס

למרות שלא מעט אנשים בישראל מעשנים מריחואנה להנאתם מידי פעם, ולמרות שהנושא של גראס רפואי הולך ותופס תאוצה, עדיין יש הרבה שטחים אפורים בתחום הזה. מה שבטוח זה שמי שבחר לגדל ככה סתם מריחואנה בביתו ונתפס – עלול לתת על כך את הדין ולקבל עונש חמור. זה נשמע לכם מוכר? מצאו אצלכם בדירה כמות גדולה של צמחי מריחואנה? אם כך, בהחלט עלול להיות שהסתבכתם עד מעל הראש. עם זאת, רגע לפני שאתם נכנסים להיסטריה גמורה, כדאי שתדעו שיש אדם אחד שהוא איש מפתח בתהליך שאתם עומדים להתחיל עכשיו, והוא: עורך הדין שלכם. אתם חייבים להבין שאחד מהדברים הראשונים שעליכם לעשות אם נתפסתם בסיטואציה כזאת היא לפנות אל עורך דין פלילי, כי הוא האדם שיוכל לעזור לכם לצאת עם נזק כמה שפחות גדול מהמצב הזה.

עורך דין פלילי שילווה אתכם לכל אורך הדרך

אם חשבתם לרגע שכדאי יהיה לבחור עורך דין פלילי רק אחרי שיזמנו אתכם לחקירה או רק אם הדברים יסתבכו, כדאי שתדעו שאתם טועים. ראשית, אם תפסו אצלכם עציצים של מריחואנה הדברים כבר הסתבכו מאוד ושנית, עו"ד פלילי יעזור לכם, בראש ובראשונה, להימנע מטעויות מיותרות. אומנם זה נכון שאותו עו"ד, אפילו אם הוא יהיה מאוד מוכשר, לא יוכל להחזיר את הגלגל לאחור. כלומר, הוא לא יוכל לבטל את העובדה שהשוטרים תפסו אצלכם את כל עציצי המריחואנה. מצד שני, הוא כן יוכל לעזור לכם להבין מה כדאי לכם להגיד בחקירה ומה לא. כמו כן, הוא יוכל לדרך אתכם לקראת התהליך שאליו אתם נכנסים ואין ספק שזה ייעוץ חשוב מאוד. ככל שתדעו יותר פרטים על מה שעומד לקרות כך תוכלו להכין את עצמכם בצורה טובה יותר ולכן, אם נקלעתם לסיטואציה כזאת – בחרו עו"ד כבר עכשיו.

קנאביס
קנאביס

איך להחליט מאיזה עו"ד פלילי תרצו לקבל שירות?

האמת היא שאם תעשו חיפוש מהיר בגוגל אתם תראו שלא חסרים עורכי דין שעוסקים בתחום הפלילים. עם זאת, לא כולם יוכלו לתת לכם שירות דחוף מעכשיו לעכשיו ויתרה מכך, לא כולם הם עורכי דין באמת מומלצים. לא על כל עו"ד לענייני סמים תוכלו לסמוך ולא כל עו"ד הוא אדם שיש לו ניסיון, ידע והרבה הבנה בתחום הזה. לכן, למרות הלחץ שאתם בוודאי נתונים בו, אנחנו מציעים לכם לבדוק בשבע עיניים לאיזה עורך דין פלילי אתם פונים. אין כאן שום מקום לפשרות וחשוב שתבינו שעוה"ד ישפיע רבות לא רק על העונש שתקבלו, אלא גם על העתיד שלכם.

עציץ קנאביס
עציץ קנאביס

כמה תשלמו על שירותי עוה"ד?

אין ספק שעוד נתון שיעזור לכם לבחור לאיזה עו"ד אתם פונים זו כמובן שאלת שכר הטרחה. כמה הוא יגבה מכם? ומה הוא מבטיח לכם בתמורה? האם אתם משלמים לו את כל הסכום מראש, בלי קשר לתוצאות התהליך כולו? שווה לבדוק את הדברים ולדבר בצורה גלויה עם עוה"ד שלכם. אין סיבה לשלם סכומים מופקעים, אך מצד שני, גם לבחור עו"ד ששכר הטרחה שלו זול מידי זה עלול להיות מחשיד

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עורך דין פלילי