נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

רשלנות רפואית – מה באמת כדאי לדעת בנושא?

אם גם אתם שייכים לאותם האנשים שבטוחים, כאשר הם הולכים לרופא, שהרופא יעשה הכול כדי לשפר את בריאותם, אפשר להבין אתכם. הרופאים שלנו בכל הארץ למדו שנים רבות והשקיעו לא מעט זמן בהתמחות, מה שמבהיר מדוע רובנו סומכים עליהם בעיניים עצומות. עם זאת, אסור לשכוח שגם הרופאים הם בני אדם וממש כמו אנשי מקצוע אחרים, גם הם טועים. לא כל הרופאים מספיק מקצועיים והעובדות בשטח מראות שגם רופאים עלולים להתנהג בצורה רשלנית. ההבדל העיקרי בין רופא שמתנהג בצורה רשלנית ובין איש מקצוע אחר שמתנהג כך, זו העובדה שהרופא עלול לפגוע בנו קשות. אם, לדוגמא, האינסטלטור שנזמין הביתה יעשה עבודה רשלנית זה ירגיז ואולי יעלה לנו יותר כסף, אך זה לא יעלה לנו בבריאות. לעומת זאת, אם הרופא שאליו נפנה יתנהג בצורה כזאת זה עלול להיות חמור ביותר ובמקרים קיצוניים זה עלול אפילו להוביל למוות. לכן ברור מדוע רשלנות רפואית זה נושא חם ובוער, כי מה פתאום שמטופל יסכים להשלים עם העובדה שהרופא, במקום להציל אותו, פגע בו?

רשלנות רפואית בתחומים מגוונים

אם חשבתם לרגע שכאשר מדברים על רשלנות רפואית מדברים רק על תחום אחד ספציפי שבו זה עלול לקרות, כדאי שתדעו שזה לא מדויק. למעשה, כמספר ההתמחויות הקיימות היום ברפואה גם מספר סוגי הרשלנות שעלולים לקרות. זה אומר שאתם עלולים לסבול מרשלנות רפואית בחדר הניתוח, באבחון המחלות, במתן התרופות או בכל תחום אחר. אם יש תחום שבו ההסתברות לרשלנות רפואית עוד יותר גבוהה זה כמובן תחום ההיריון והלידה, פשוט בגלל מספר הבדיקות שכל אישה הרה צריכה לעשות. לכן חשוב להיות עם היד על הדופק ובמידה ונדמה לכם שגם אתם, כמו רבים בארץ, סבלתם ממקרה כזה, הרי שיש מה לעשות בנידון. הדרך הנכונה להגיב למצב כזה היא להבין שאתם לא צריכים להתמודד לבד אל מול הרופא שהתרשל בתפקידו, שכן תוכלו לפנות לעורך דין רשלנות רפואית שיעזור לכם. הוא יבדוק, בהתאם לכל מה שתספרו ותציגו בפניו, האם יש עילה לתביעת רשלנות רפואית ובהתאם לכך ניתן יהיה לקבל החלטות להמשך. אומנם זה נכון שלא אחת תביעות כאלה נמשכות זמן רב ואין פשוטות, אך מצד שני, לא אחת קורה שהמטופל בהחלט יוכל לקבל פיצוי.

פנו אל עורך דין מתאים

רוצים להגיש תביעה של רשלנות רפואית? נדמה לכם שכל איש מקצוע שלמד את התחום הזה יוכל לעזור לכם? אם כך, כדאי שתדעו שזה לא מדויק. ראשית, לא כל עורך דין מגיע עם ניסיון בתחום הספציפי של רשלנות רפואית ושנית, לא תמיד עורך הדין מגיע עם מוניטין והמלצות בתחום. לכן, אם חשוב לכם לדעת שהתוצאה הסופית תהיה מוצלחת ואם אתם רוצים להגדיל את הסיכוי שלכם לקבל פיצויים, בדקו לאיזו עורך דין אתם פונים. עורך דין רשלנות רפואית חייב להיות אדם שיש לו הרבה תיקים שבעבר הוא טיפל בהם ובנוסף, רצוי שהוא גם יהיה מוכר בתחומו. כאשר אתם מפקידים את הטיפול בעניינים שלכם בידי עורך דין, בין אם מדובר ל עורך דין רשלנות רפואית ובין אם מדובר על כל עו"ד אחר, חשוב שהוא יוכל לעזור לכם. השאלה האם מדובר על אדם מוכר, או על משרד עורכי דין עם מוניטין, חשובה מאוד ולכן כדאי שתעשו מחקר קטן מראש. בסופו של דבר, כאשר תקבלו את הפיצוי מהרופא שהתרשל זה יסייע לכם להתמודד עם כל מה שעברתם ולכן לא כדאי שתוותרו על כך.

 

למידע נוסף אודות רשלנות רפואית: https://www.df-law.co.il

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עורך דין רשלנות רפואית
רשלנות רפואית בניתוח

עברתם ניתוח וכתוצאה מכך נגרם לכם נזק? אתם זכאים לקבלת פיצוי. כיצד ההליך מתבצע? כל הפרטים במאמר. תביעות רשלנות