נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מתי תהיו חייבים להתייעץ עם עורך דין פלילי?

להתייעץ פלילי ראשית

החיים שלנו לא תמיד עובדים בהתאם לתוכניות שלנו ולא תמיד אנחנו יכולים לדעת מה יוליד יום. כך קורה שאפילו האנשים הטובים ביותר עלולים למצוא את עצמם עוברים עבירה חמורה, ויתרה מכך, חלק מאיתנו מוצאים את עצמם במצב שבו אנחנו מואשמים במשהו שבכלל לא עשינו. אומנם זה נכון שלא כל מקרה כזה יסתיים בצורה דרסטית שבה נאבד כל מה שהיה לנו, אך כולנו כבר שמענו סיפורים על אנשים שאיבדו את היקר להם מכול בגלל שמישהו העליל עליהם. לכן ברור במקרים כאלה אנחנו נהיה חייבים למצוא את הדרך הכי טובה שיש להגן על עצמנו, וזה נכון, אגב, בין אם אתם יודעים שאתם אשמים ובין אם ברור לכם שלא. נשאלת השאלה מה היא הדרך הכי טובה שיש לאדם להגן על עצמו וכדאי שתדעו: עורך דין הוא האדם שאיתו באמת כדאי להתייעץ, במיוחד במקרים של קבלת דבר במרמה ויפה שעה אחת קודם.

להתייעץ פלילי

מדוע כדאי לפנות לעורך דין מוביל?

 

האמת היא שכאשר מדברים על ייעוץ שתוכלו לקבל מעורך דין פלילי למעשה מדברים על ייעוץ שיוכל להשפיע רבות על מהלך הדברים. ראשית, תוכלו לבחור לכם עורך דין פלילי, לקבוע איתו ופשוט להציג בפניו את המקרה שבו אתם מעורבים. בצורה כזאת הוא יידע לומר לכם עד כמה המצב קשה, מה ניתן לעשות והאם יש לכם סיכוי לצאת מכל העניין הזה בלי עונש. יתרה מכך, אפילו אם ברור שאתם אשמים ואפילו אם ברור שהסתבכתם, עורך דין פלילי יוכל לעזור לכם להבין מה לעשות. הרבה פעמים הוא יהיה האדם שיוכל להשפיע בצורה מהותית ביותר על מהלך הדברים ועל חומרת העונש שאיתו תסיימו את החוויה. לכן לא כדאי לדחות את החיפוש אחר עורך דין פלילי מקצועי, שכן ייעוץ כזה יוכל לעזור לכם יותר ממה שאתם חושבים. ייעוץ מעורך דין, ובמיוחד אם הוא ניתן כבר בשלבים הראשונים, יוכל לשפוך אור על הדברים ולעזור לכם להימנע מטעויות שאחר כך עלולות לעלות לכם ביוקר.

 

איך תדעו לאיזה עורך דין כדאי לכם לפנות?

 

כאשר מדברים על פניה לעורך דין פלילי כמובן שמדברים, בראש ובראשונה, על הצורך שלכם לבחור לאיזה עורך דין אתם פונים. יש כל כך הרבה אנשי מקצוע שיוכלו לתת לכם שירות בתחום הזה, עד כי ברור מדוע הבחירה ביניהם לא מאוד פשוטה. האם באמת חובה לפנות לעוה"ד הראשון שאת שמו אתם שומעים? או לאותו חבר מהתיכון שאתם יודעים שהוא עורך דין? האמת היא שהתשובה לכך שלילית. יש מקרים שבהם מדובר על העתיד שלכם ולכן לא כדאי יהיה להפקיד את האחריות לכך בידיו של מישהו שלא מגיע עם ניסיון וידע בתחום הזה. לכן, בין אם מדובר על מקרה מאוד מסובך ובין אם מדובר על מקרה יחסית פשוט, אנחנו מאוד ממליצים לכם לבדוק כמה שיותר דברים אודות עורך הדין. ממתי הוא עוסק בתחום הזה? ומי הם האנשים שיוכלו להמליץ עליו? האם הוא כבר טיפל בסוגיות ממש דומות לסוגיה שאיתה אתם מגיעים? והאם, כאשר אתם יושבים במשרד שלו, אתם מרגישים שיש לכם על מי לסמוך? לא כל עורך דין ישדר לכם בדיוק את אותו הדבר ולכן חשוב להיות ערים גם לחושים שלכם. זכרו שלפעמים עדיף יהיה לשלם מחיר קצת יותר גבוה על שכר הטרחה של עורך הדין אם זה יהיה מה שיבטיח שבסופו של דבר תצאו מרוצים. עורך דין טוב הוא אדם שגם צריך להיות זמין ואדיב ללקוח ובהחלט שווה לברר כל מה שאפשר לגביו עוה"ד שלכם מראש.

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עורך דין פלילי