נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מפסיקים לשלם ביטוחים כפולים ומתחילים לחסוך בקלות

ביטוח ראשית

האם באמת אתם מאמינים שיש היגיון בלעבוד כל כך קשה רק כדי לממן את חברות הביטוח? התשובה היא כמובן לא. כל אדם שנשאל אותו אם הוא היה רוצה ומוכן לשלם ביטוחים כפולים היה עונה לנו כמובן בהיגיון שהתשובה היא לא. עם זאת, המציאות שלנו נראית אחרת כי לאורך השנים אנחנו משלמים על ביטוחים כפולים בלי שבכלל נדמה מכך.

לדוגמא, יש סעיפים שונים בפוליסות הביטוח אשר חוזרים על עצמם בלא מעט מקרים, מה שמוביל לכך שבפועל אנחנו משלמים על אותו הדבר, מפסידים כסף ולא תמיד יודעים זאת. אתם תוהים איך יכול להיות שגם אתם לא יודעים מכך? אם כך, כדאי שתדעו שזה פשוט ויש לכך כמה סיבות. ראשית, רוב האנשים לא קוראים בעיון את הפוליסות שעליהן הם חותמים. שנית, חברות הביטוח לרוב כותבות את הדברים בצורה מעורפלת כך שמי שלא מנוסה, לא ישים לב לכפילויות. מה שחשוב לדעת זה לא רק שהמצב הזה קיים, אלא שהיום אפשר לשנות אותו, זה כדאי וזה אפילו לא כל כך מורכב.

ביטוח

כיצד תגלו האם גם לכם יש ביטוחים כפולים?

זה אחד מהדברים שהכי פחות נעים להתעסק בהם, כי כאשר מדברים על ביטוחים לרובנו אין חשק בכלל להתעסק בעניין. אנחנו לא רוצים לחשוב על הביטוח, לא רוצים לבזבז על כך את הזמן שלנו ואין לנו סבלנות לזה. עם זאת, החדשות הטובות הן שהיום אתם לא צריכים לעשות זאת לבד שכן היום יש מי שיעשה את כל הבירורים הלא נעימים האלה עבורכם. הרי הביטוח הוא הגורם שאליו אתם צריכים לפנות לבירורים כאלה ויפה שעה אחת קודם. ראשית, בהר הביטוח יכולים לבדוק עבורכם באיזה חברות ביטוח יש לכם חשבונות ושנית, הר הביטוח יוכל גם להראות לכם האם יש כפילויות בסעיפים שונים בפוליסות. במילים אחרות: אחרי שבהר הביטוח יעשו את הבירור שצריך ואת הבדיקה הנדרשת, בהחלט יכול להיות שתגלו שאתם יכולים לחסוך מאות שקלים בשנה ואפילו יותר! לכן, אם גם לכם נמאס לממן ככה סתם את חברות הביטוח השונות, כדאי שתעשו משהו בנידון ועדיף שזה יקרה כמה שיותר מהר.

לחסוך בקלות

אחד מהיתרונות בתוצאות הבירורים של הר הביטוח, זה שאם תגלו שתוכלו לחסוך על ביטוחים שונים כמה מאות שקלים בחודש, תוכלו פשוט להעביר אותם לחיסכון. במילים אחרות: במקום שתמשיכו לזרוק את הכסף הזה או לתרום אותו לחברת הביטוח שלכם, תוכלו לשמור אותו לעצמכם בחיסכון. כך, אחרי כמה שנים שתעבורנה, תוכלו לפתוח את החיסכון הזה ולהשתמש בכסף לכל דבר שתרצו. זה יכול להיות חיסכון לילד, חיסכון לטיול או אפילו חיסכון להחלפת הרכב הישן כך שאין ספק שעדיף שאתם בעצמכם תיהנו מהכסף בזה ולא חברת הביטוח שלכם.

רוצים להתחיל בתהליך? לחצו כאן!

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
מה זה סכסוך שכנים

חיים בקרבת אחרים יכולים להיות מתגמלים ומאתגרים כאחד. בעוד ששכנים טובים יכולים לשפר את תחושת הקהילה והתמיכה החברתית שלנו,