נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מהו אימות חתימה נוטריוני?

דרכון זר

החלטתם לנסות להוציא אזרחות ודרכון ספרדי? התחלתם לאסוף את כל המסמכים הנדרשים לכך? אם כך, ברור מדוע אתם צריכים, בין היתר, את חתימתו של נוטריון מקצועי ומוסמך.

החשיבות של חתימת הנוטריון

ראשית, כדאי לדעת שלא כל עורך דין הוא נוטריון אך בפירוש כל נוטריון הוא עורך דין. שנית, אימות חתימה שנעשה על ידי איש מקצוע כזה למעשה נותן תוקף משפטי למסמך ולכן יש לו חשיבות כל כך גדולה. אם אתם חושבים להגיש היום מספר מסמכים שונים לשגרירות ספרד במטרה לקבל את האזרחות שמגיעה לכם, צאו מנקודת הנחה שהמסמכים הללו חייבים להיות לא רק מתורגמים, אלא גם חתומים על ידי נוטריון ספרדית. משמעות הדברים היא שהחתימה הזאת לא רק נותנת תוקף למסך אלא גם מאשר שהתרגום מהימן ונעשה בצורה המקצועית ביותר שיש. לכן, אם חשבתם לרגע להיעזר לטובת תרגום המסמכים באחד מאותם אתרי אינטרנט שונים, דעו שזה כלל לא מקצועי וזה לא עונה של הדרישות כאשר מדובר על מסמכים שיוגשו לשגרירות.

ספרד
ספרד

כיצד לבחור את הנוטריון המתאים לביצוע המשימה?

לכאורה, כל מה שצריך לעשות הנוטריון הוא רק לחתום על המסמך, אך בפועל זה הרבה יותר מורכב מזה. לדוגמא, לא אחת קורה שאנחנו זקוקים לשירותי החתימה של הנוטריון מעכשיו-לעכשיו, כדי לא לפספס תאריך מסוים וכדי שהעניינים לא יגררו עוד ועוד. לכן במקרים כאלה כדאי יהיה לבחור רק איש מקצוע שמבין את הדחיפות ושיכול להיות זמין עבור הלקוחות שלו 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע. בנוסף, כמובן שעדיף יהיה לבחור נוטריון שעוסק בתחום הספציפי של ספרדית והוצאת אזרחות או דרכונים, כי אם זה אימות החתימה שלו אתם זקוקים, מדוע לפנות לנוטריון שהמומחיות שלו אחרת? יש היום הרבה מאוד אנשים שמנסים להוציא אזרחות, ובהמשך גם דרכון, ספרדי או פורטוגלי ולכן ניתן לראות שיש גם לא מעט אנשי מקצוע שעובדים בתחום ויכולים לסייע בנושא של אימות חתימה.

האם מדובר על עלות גבוהה?

כל מי שחושב לפנות אל שגרירות של מדינה כזו או אחרת במטרה לקבל אזרחות רוצה לדעת כמה זה יעלה לו, ואין ספק שכל מה שקשור למסמכים, לאימות חתימה נוטריון וטיפול בבירוקרטיה יעלה כסף. עם זאת, תוכלו להיות בטוחים שממש כפי שאותו מנגנון ניאגרה סמויה גרואה יימכר לכם במחירים שונים בכמה חנויות, כך גם עבור שירותיו של הנוטריון תוכלו לשלם סכומים מגוונים. לכן, אפילו אם אתם מנסים לקדם את נושא האזרחות והדרכון כמה שיותר מהר, בכל זאת כדאי יהיה להשקיע כמה רגעים גם בהשוואת מחירים. כך תוכלו להיות בטוחים שהנוטריון שממנו תזמינו שירות בסופו של דבר לא יגבה מכם מחירים יותר מידי גבוהים, אז למה שלא תטפלו בעניין הזה כבר עכשיו?

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אזרחויות