נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

חשוד בהטרדה מינית? התקשר עוד היום לעורך דין פלילי

עורכת דין

בשנים האחרונות המודעות לנושא של עבירות מין מסוגים שונים ולהטרדות מיניות הולך וגדל. אומנם כמובן שמדובר על מצב חיובי, שכן אישה שתקפו אותה יכולה בצורה כזאת להרגיש הרבה יותר חופשיה להגיד תלונה ולתבוע את התוקף, אך לא תמיד המצב כל כך פשוט.

יש, לצערנו הרב, גם נשים שמנצלות את העניין הזה ומגישות תלונות סרק כנגד גברים, בעיקר במקומות עבודה, והמטרה היא לרוב פגיעה בקריירה של "התוקף".

זה נשמע לך מוכר? היית קרוב מאוד לאיוש אחד מהתפקידים הכי בכירים בחברה שבה אתה עומד מזה שנים ופתאום, ביום בהיר אחד הכול השתנה? זומנת לחקירה כי מישהי התלוננה נגדך שהטרדת אותה מינית? אם כך, אין ספק שאתה מסובך עד מעל הראש.

כמובן שיש הבדל בין אדם שאכן הטריד ותקף ובין אדם ש"תופרים לו תיק", אך מה שכן משותף לשני המקרים הוא שאתה חייב עורך דין שיעזור לך. עורך דין פלילי הוא הכתובת ולא כדאי לדחות עוד ועוד את הפניה אליו, אז למה אתה מחכה?

ידיים
ידיים

איך תדע שבחרת עורך דין מתאים?

האמת היא שכאשר מתחילים לבדוק את הדברים לעומק מגלים שבישראל יש הרבה מאוד עורכי דין שעוסקים בתחום הפלילי.

עם זאת, חשוב שתדע שלא כל מי שהוא עורך דין פלילי באמת מגיע עם הניסיון הנדרש ולא כל איש מקצוע יוכל לעזור לך בצורה מספיק טובה.

אם, לדוגמא, תפנו לעו"ד פלילי שהמומחיות שלו היא בעיקר בענייני אלימות במשפחה, סביר להניח שיחסר לו ניסיון להתמודדות במקרים כמו שלך.

לכן חשוב לקרוא כמה שיותר מידע אודות עוה"ד שאליו אתה פונה ויתרה מכך, חשוב גם לברר איך נגמרו חלק מהתיקים הקודמים שבהם הוא טיפל.

עדיף לבחור עו"ד שיש לו גם מוניטין בתחום הזה ושלמשרדו יש שם מוכר, שכן כך תוכל לדעת שאתה בידיים טובות ושבאמת יש לך על מי לסמוך.

 

תוך כמה זמן הסיוט הזה יגמר?

אתה יודע שלא עשית דבר? ברור לך שלא הטרדת מינית אף אישה? ולא עברת על החוק? אם כך, ברור עוד יותר מדוע אתה מחכה כבר ליום שבו כל הסיוט הזה יגמר. חשוב שתדע שאפילו אם אתה חף מפשע ואפילו אם יעמוד לצידך עו"ד פלילי כמה שיותר רציני ומוכר, הרי שלא בטוח שההליך יסתיים מהר כל כך. הליכים משפטיים בדרך כלל לוקחים זמן כי המערכת המשפטית עמוסה באינספור תיקים שבהם היא צריכה לטפל. יתרה מכך, לא כל עורכי הדין יוכלו לבצע את העבודה בצורה מספיק מהירה וטובה. לכן חשוב שתכין את עצמך למאבק לא פשוט שכן אין לדעת כמה זמן ימשך העניין. מצד שני, אם יהיה לך עו"ד מקצועי שתוכל לסמוך עליו בעיניים עצומות הסיכוי שהכול יסתיים כמו שאתה מצפה גדול.

למידע נוסף היכנסו לאתר מרטינדייל: https://www.martindale.co.il/פלילי/

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עורך דין פלילי